تبلیغات علیه شورای اصلاح‌طلب اصفهان را بحق نمی‌دانم

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دوره پنجم تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهر انجام دادیم و تبلیغاتی که علیه شورای اصلاح طلب انجام می‌شود را حق این شورا نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در «تریبون آزاد با محوریت انتخابات ۱۴۰۰» که در ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: چهار سال پیش لیست امید با اعتماد مردم وارد شورای اسلامی شهر اصفهان شد، این لیست آرزوها و امیدهایی داشت و به دنبال محقق شدن آن‌ها بود. لیست امید مشارکت‌های مردم را زیاد و سمن‌ها را درگیر موضوعات شهری کرد و در بسیاری از موارد شفاف سازی لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: امروز به عنوان یکی از اعضای شورای شهر از اقدامات انجام شده راضی هستم زیرا در این مدت تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهر انجام دادیم و تبلیغاتی که علیه شورای اصلاح طلب انجام می‌شود را حق این شورا نمی‌دانم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که جلسات علنی شورای اسلامی شهر شفاف بوده و مردم در جریان مصوبات آن بوده‌اند، تصریح کرد: مجموعه پل‌های شهید سلیمانی حدود ۲۰ ماه طول کشید تا ساخته شود و اگر همت مدیریت شهری نبود، تکمیل این پروژه شاید چندین سال طول می‌کشید.

روشن با اشاره به اجرای پروژه چهارباغ عباسی، اضافه کرد: اکنون چهارباغ به منظر فرهنگی تبدیل شده است و با معضلات اجتماعی مبارزه می‌کند؛ باید چنین پروژه‌هایی در مناطق پانزده گانه شهر اجرا شود تا مردم شادی و نشاط داشته باشند.

وی با اشاره به رویکرد عدالت فضایی در مدیریت شهری دوره پنجم شهر اصفهان گفت: در این راستا در مناطق ۱۵ و ۱۱ سینما ساخته شد تا بتوانیم زیرساخت‌های فرهنگی را در تمامی مناطق افزایش دهیم. در منطقه ۱۴ ورزشگاه رستم و سهراب بهره برداری شد و زینبیه که یک منطقه محروم بود، اکنون بهبود یافته و به آن رسیدگی شده است.

روشن گفت: اصفهان در کشور برای اولین بار به عنوان شهر دوستدار کودک انتخاب شد و اکنون وظیفه دارد زیرساخت‌های لازم در اختیار کودکان قرار دهد؛ با افزایش فضای لازم برای کودکان در شهر، می‌توان به معنای واقعی حق آنها را به جا آورد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری اکنون انضباط مالی پیدا کرده و با افتخار می‌توانیم بگوییم کارکنان شهرداری در رفاه کامل به سر می‌برند.

روشن افزود: با تدوین بودجه مشارکتی، مردم می‌توانند برای اقدامات شهر تصمیم‌گیری کرده و برنامه‌های خود را ارائه کنند. برنامه راهبردی ۱۴۰۵ دیگر اقدامی بود که در این دوره انجام شده است که اولویت آن زیست پذیری، گردشگری و ارتقای منابع انسانی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: فعالیت‌های زیادی در این دوره انجام شده است و باید این اقدامات را با دوره‌های گذشته مقایسه کنیم تا متوجه تغییرات شویم. قطعاً کمی و کاستی‌هایی نیز در این دوره وجود داشته اما ما توانستیم بودجه دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری را به ۹ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم که با وجود بحران‌های موجود، این اتفاق افتخار شورای پنجم است.

وی رأی به لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر را اعتماد به ادامه روند اجرایی شورای پنجم در شهر اصفهان دانست و تصریح کرد: در فرایند انتخابات ۱۴۰۰ شاهد نامهربانی‌هایی بودیم و بسیاری از افراد رد صلاحیت شدند که در بستن لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تأثیر زیادی داشت.

کد خبر 500825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.