همتی: من نگفتم فردوسی پور و دایی به من رای بدهند!

عبدالناصر همتی رئیس کل سابق بانک مرکزی و یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در خصوص حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر، پیرو اسم بردن از عادل فردوسی پور و دایی جهت حمایت، صحبت‌هایی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که چند روز بیش‌تر به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان باقی نمانده، حواشی مربوط بحث‌ها حول محور عادل فردوسی پور و علی دایی تمامی ندارد.

قبل از آغاز مناظرات کاندیدا، خبرهایی رسید که نامزدهای انتخاباتی، به عادل فردوسی پور وعده و وعیدهایی دادند که برنامه نود را به آنتن شبکه سه برمی‌گردانند یا در دولت آینده او را عنوان "وزیر" منصوب خواهند کرد، اما در قبال اینکه این چهره محبوب، از آنها برای کسب رأی مردم، حمایت کند.

چند روز پیش، عبدالناصر همتی رئیس کل سابق بانک مرکزی و یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، در مناظره آخرش، نام عادل فردوسی پور و علی دایی را به زبان آورد که می‌توانند در دولت آینده به او کمک کنند. این حرکت همتی، که بدون اجازه، نام این دو چهره محبوب را بُرد، آنقدر عجیب بود که واکنش‌ها را برانگیخت.

بلافاصله عادل و دایی در اظهار نظرهای جداگانه‌ای اعلام کردند که "از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نمی‌کنند و هیچ پست و مقامی را هم نمی‌پذیرند، ضمن اینکه تمام نقل قول‌ها از زبان این دو، کذب محض است."

حالا پس از جنجال‌های به وجود آمده، همتی امروز در مصاحبه خود گفت: "من نگفتم دوستانی مثل فردوسی پور و دایی به من رأی بدهند، بلکه گفتم فردی هستم که می‌توانم با این شخصیت‌ها همکاری کنم. همین الان هم صحبت‌های خودم را تکرار می‌کنم، اگر این دو نفر به من رأی هم ندهند، نظرم نسبت به آنها عوض نخواهد شد. آنها همچنان برای من ارزشمند هستند. من هر دوی آن‌ها را دوست دارم، وگرنه نخواستم که آنها به دولت من اضافه شوند، فقط خواستم نشان بدهم که این نوع تفکر و این نوع مجموعه را قبول دارم.

همتی ادامه داد: "من می‌توانم با این چهره‌ها همکاری و همفکری و تعامل کنم، حتی اگر رأی هم به من ندهند، چیزی از ارزش‌های فردوسی پور و دایی پیش من، کاسته نخواهد شد. خواستم بگویم می‌توانیم با تعامل کار کنیم. چرا عادل فردوسی پور و برنامه نود که میلیون‌ها بیننده دارد باید کنار گذاشته شود؟ "

این کاندیدای ریاست جمهوری در پایان بیان داشت: وقتی عادل فردوسی پور قصد پخش برنامه در فضای مجازی را داشت، صدا و سیما جلوی این کار را هم گرفت. چرا به علی دایی که اسطوره فوتبال کشور ایران است، نباید احترام گذاشته شود و از او به نیکی یاد نشود؟ اشتباه نکنید، من نگفتم دوستان باید حتماً به من رأی بدهند و در دولت من باشند."

کد خبر 500771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.