عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ خردادماه

در این بسته خبری از افزایش صدور پروانه‌های احداث بنا در قنوات تا ترمیم و لکه گیری نوارهای حفاری شده زرند و راه اندازی کاروان شور انتخابات در بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ترمیم و لکه گیری نوارهای حفاری شده زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهر را یکی از اولویت‌های مهم این معاونت اعلام کرد و گفت: لکه گیری آسفالت معابر و بهبود عبور و مرور معابر شهری جز فعالیت‌های مهم این شهرداری است.

پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در آبادان

جواد نوروزی، معاون فرهنگی شهرداری آبادان گفت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در راستای احیای فرهنگ دوچرخه سواری با استقبال شهروندان آبادانی برگزار شد.

افزایش صدور پروانه‌های احداث بنا در قنوات

رضا شکاری، شهردار شهر قنوات با بیان اینکه پایش اطلاعات مدیریت شهری نشان می‌دهد، شهر قنوات طی سال ۹۹ با رشد بیش از ۳۰ درصدی صدور پروانه‌های احداث بنا مواجه بوده‌است، گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی در کلانشهر قم، فاصله کم و میهمان نوازی مردم شهر قنوات، شاهد مهاجرت قابل توجه شهروندان قمی به شهر قنوات برای سکونت و بهره‌مند شدن از امکانات این شهر مهم استان هستیم.

رنگ آمیزی سرعت گیرهای فردیس

مجتبی کیانی مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: جهت کاهش سوانح رانندگی و بروز حوادث ناگوار و تلخ برای شهروندان، عملیات رنگ آمیزی سرعت گیرهای معابر پر خطر سطح منطقه در حال انجام است.

اختصاص قطعه‌ای به نام هنرمندان و مشاهیر در آرامستان بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: قطعه‌ای به نام هنرمندان و مشاهیر با پیگیری کانون هنرمندان خراسان جنوبی و همت شهرداری بیرجند در آرامستان این شهر اختصاص یافت.

گلایه شهرداری شهرکرد از بی‌توجهی ستادهای انتخاباتی به قوانین

اکبر ایازی، مدیر ارتباطات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در دستورات تبلیغات انتخاباتی نصب هرگونه تبلیغات بر روی تابلوهای راهنمایی، مدارس، آموزشگاه‌ها و بیمارستان‌ها ممنوع است اما متأسفانه در شهر شاهد انجام این تخلفات هستیم؛ شهرداری از همه این موارد مستندسازی می‌کند و به مراجع قانونی تحویل می‌دهد تا طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

سمپاشی درختان نخل بوشهر

عبدالمجید ضیا، کارشناس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر از انجام عملیات سمپاشی درختان نخل این شهر خبر داد.

بهره برداری از زیرگذر و پارکینگ طرح باباحزقیل دزفول

محمدعلی دوایی‌فر، شهردار دزفول گفت: زیرگذر و پارکینگ طرح فرهنگی باباحزقیل بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار داده شد.

راه اندازی کاروان شور انتخابات در بجنورد

محمد موفق، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد شور انتخابات، برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در دستور کار داریم و قرار است این برنامه‌ها طی چهار شب متوالی اجرا شود.

تبلیغات نامزدها در ساعت اداری ممنوع است

علی عظیم نسب، مدیر سرمایه انسانی شهرداری سبزوار با بیان اینکه کارکنان شهرداری اجازه هیچ‌گونه تبلیغات را در ساعات اداری برای نامزدهای انتخاباتی ندارند، گفت: از کارکنان محترم شهرداری در بخش‌های مختلف تقاضا می‌شود از فعالیت‌های انتخاباتی و ورود به ستادهای تبلیغاتی و جانبداری از کاندیدای انتخابات در ساعات اداری جدا خودداری کنند.

کد خبر 500747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.