راه اندازی طرح فروش آنلاین میوه و تره‌بار در ساری

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مرکز مازندران از راه ‏اندازی طرح فروش آنلاین میوه و تره بار در ساری خبر داد.‏

حمیدرضا فضل الله نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح فروش آنلاین میوه و تره بار در ساری، اظهار کرد: این طرح که به صورت آنلاین قابل اجرا بوده و بدون صرف زمان و با کمترین هزینه به ارائه خدمت به شهروندان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت و اهتمام متخصصان سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری ساری طراحی شده است، افزود: شهروندان با نصب اپلیکیشن "ساری من" روی گوشی‌های همراه به ارائه سفارش و دریافت خدمات می‌پردازند و با توجه به ظرفیتی که فروشگاه‌های تحت نظارت سازمان در تأمین میوه و تره‌بار دارد، می توانند از این فروشگاه‌ها خرید کنند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری ادامه داد: تامین رفاه شهروندان و دسترسی آسان به مایحتاج روزانه از جمله اهداف در اجرای این طرح است.

وی گفت: ابزار اجرای این طرح هم‌اکنون در دسترس شهروندان ساروی قرار دارد و تمامی زیرساخت‌های آن به همت مجموعه شهرداری فراهم شده است.

فضل الله نژاد تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان، بهسازی و توسعه بازارهای تحت پوشش این سازمان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پروژه نیمه‌تمام فاز دوم توسعه بازار ملامجدالدین پس از هشت ماه توقف، فعالیت آن آغاز شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری ادامه داد: گسترش این بازار با عرضه اجناس متنوع مسافران بیشتری را به خود جذب کرده و به همان اندازه در ارتقای کمی و کیفی بازار نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ضدعفونی بازارهای تحت پوشش، جلوگیری از سد معبر کانکس‌های فروشگاهی سازمان در سطح شهر نیز از دیگر فعالیت‌های یک ماه اخیر است.

فضل الله نژاد ادامه داد: نظارت بر برپایی بازارهای هفتگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز مستمر در حال انجام است.

کد خبر 500654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.