لپ‌تاپ‌های جدید آنر چه ویژگی‌هایی دارد؟+ مقایسه و قیمت

شرکت آنر اخیرا از دو لپ تاپ جدید خود به نام MagicBook X14 و MagicBook X15 رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ تاپ آنر MagicBook 14 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و رزولوشن 1080p است در حالی که لپ تاپ آنر MagicBook 15 یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی دارد. هر دو مدل لپ تاپ گواهینامه TUV Rheinland را دریافت کرده‌اند بنابراین میزان نور آبی تولید شده توسط نمایشگر این محصولات کم است.

لپ تاپ MagicBook X 14 دارای وزنی در حدود ۱.۳۸ کیلوگرم است در حالی که لپ تاپ MagicBook X 15 وزنی در حدود ۱.۵۶ کیلوگرم دارد. قاب لپ تاپ ۱۴ اینچی آنر باریک‌تر است به طوری که لبه‌های کناری و بالایی آن تنها ۴.۸ میلی متر است در حالی که قاب دور لپ تاپ ۱۵ اینچی ۵.۸ میلی متر است. پورت‌های به کار رفته در دو لپ تاپ شرکت آنر شامل USB-A Gen1، USB-C، USB-A 2.0، HDMI و جک هدفون ۳.۵ میلی متری می‌شود.

هر دو مدل لپ تاپ ذکر شده به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند و با هشت یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده‌اند علاوه بر این، انرژی مورد نیاز هر دو محصول با استفاده از یک باتری ۵۶ وات ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۶۵ واتی و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که قیمت لپ تاپ MagicBook 14 از ۶۹۰ دلار و لپ تاپ MagicBook 15 از ۷۳۰ دلار آغاز خواهد شد.

کد خبر 500644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.