تقی رهبر: حضور مردم در انتخابات مشتی بر دهان بیگانگان است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در صورتی که مردم پشتیبان دولت باشند، توان کارگزاران نظام در گفت‌وگو با کشورهای بین‌المللی افزایش خواهد یافت؛ زیرا از موضع قدرت با این کشورها صحبت می‌شود. حضور مردم در انتخابات مشتی بر دهان بیگانگان است.

محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: شرکت در انتخابات به لحاظ جنبه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی وظیفه‌ای ملی است؛ زیرا دولت در تمامی این عرصه‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: در صورتی که مردم پشتیبان دولت باشند، توان کارگزاران نظام در گفت‌وگو با کشورهای بین‌المللی افزایش خواهد یافت؛ زیرا از موضع قدرت با این کشورها صحبت می‌شود. حضور مردم در انتخابات مشتی بر دهان بیگانگان است.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: دشمن سعی دارد با تبلیغات سو، مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند تا مدعی شود پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی ضعیف است؛ بنابراین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از بعد پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

رهبر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که شرکت در انتخابات، تکلیفی شرعی است؛ بنابراین انتظار می‌رود روز جمعه، روز باشکوهی باشد و ملت ایران که همیشه در صحنه‌ها حاضر هستند حماسه بیافرینند.

کد خبر 500623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.