اسکاتلند صفر- جمهوری چک ۲/ برد شیک با سوپرگل شیک

تیم ملی جمهوری چک با پیروزی در زمین اسکاتلند گام بلندی برای صعود از گروه D یورو ۲۰۲۰ برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول گروه D یورو ۲۰۲۰، امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اسکاتلند و جمهوری چک در ورزشگاه همپدن پارک گلاسگو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر جمهوری چک به پایان رسید.

گروه D- هفته اول

دیدار تیم‌های اسکاتلند و جمهوری چک

ورزشگاه: همپدن پارک (گلاسگو، اسکاتلند)

گل‌ها: پاتریک شیک (دقایق ۴۲ و ۵۲) برای جمهوری چک

اسکاتلند: دیوید مارشال، لیام کوپر، جک هندری (۶۷- کالوم مک گرگور)، گرانت هانلی، اسکات مک تأمینی، اندرو رابرتسون، جان مک گین، استوارت آرمسترانگ (۶۷- رایان فریزر)، استفان اودونل (۷۹- جیمز فارست)، رایان کریستی (۴۶- چه آدامز) و لیندون دایکس (۷۹- کوین نیسبت)

سرمربی: استیو کلارک

جمهوری چک: توماش واچلیک، ولادیمیر کوفال، آندره چلوستکا، توماش کالاس، یان بوریل، توماش سوچک، آلکس کرال (۶۷- توماس هولز)، ولادیمیر داریدا (۸۷- پتر سویچ)، لوکاش ماساپوست (۷۲- ماتج وایدرا)، یاکوب یانکتو (۷۲- آدام هلوزک) و پاتریک شیک (۸۷- میشل کرمنسیک)

سرمربی: یاروسلاو شیلهاوی

داور: دنیل سیبرت (آلمان)

شرح بازی:

اسکاتلند و جمهوری چک در حالی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که سال گذشته نیز در دو دیدار که در لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد برابر یکدیگر قرار گرفته بودند. آن دو دیدار را اسکاتلند با پیروزی پشت سر گذاشته بود و با توجه به میزبانی در دیدار امروز، به نظر می‌رسید اسکاتلند شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد.

با این وجود اما این جمهوری چک بود که بازی را بهتر آغاز کرد و تسلط بیشتری روی توپ و میدان داشت. شاگردان شیلهاوی در چک مزد برتری نسبی خود در نیمه نخست را با گلی که در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساندند گرفتند و در ابتدای نیمه دوم نیز پاتریک شیک به زیبایی هرچه تمام تر از میانه میدان گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا چک در آستانه یک پیروزی مهم قرار بگیرد.

اسکاتلند میزبان که بیش از یک نیمه از مهمانش عقب بود در جبران گل‌های خورده ناکام بود و با ارائه یک بازی ضعیف نتوانست بازی را برگرداند تا شاید در آسان‌ترین بازی‌اش در مرحله گروهی شکست خورده باشد و از همین حالا کار بسیار سختی برای صعود داشته باشد.

دیگر بازی این گروه روز گذشته بین انگلیس و کرواسی برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر انگلیس به پایان رسید.

جمهوری چک با توجه به پیروزی ۲ بر صفر در این گروه به صدر جدول صعود کرد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۴۲- جمهوری چک) - فرار و ارسال زیبای کوفال از سمت راست را پاتریک شیک با ضربه سر تبدیل به گل اول کرد.

۲-۰ (دقیقه ۵۲- جمهوری چک) - در حالی که اسکاتلند در موقعیت حمله بود توپ را از دست داد و پاتریک شیک پس از تصاحب توپ از میانه میدان دروازه چک را نشانه گرفت تا ضربه او دور از دستان دروازه‌بان جلو آمده اسکاتلند به تور دروازه بوسه بزند و زیباترین گل جام تا این لحظه به ثمر برسد.

کد خبر 500565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.