تعیین ۴۶ شعبه اخذ رأی در  شهرستان خوانسار

فرماندار خوانسار گفت: برای این شهرستان ۴۶ شعبه اخذ رای تعیین شده است که از این تعداد ۲۷ شعبه در شهر خوانسار و ۱۹ شعبه در روستاها مستقر می‌شود.

محمود مسلم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهرستان خوانسار توان دستگاه‌های اجرایی و همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم به‌کار گرفته شده است.

وی افزود: برای این شهرستان ۴۶ شعبه اخذ رأی تعیین شده است که از این تعداد ۲۷ شعبه در شهر خوانسار و ۱۹ شعبه در روستاها مستقر می‌شود؛ همچنین عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات تعیین شده‌اند و آموزش اعضای شعب، کاربران و نمایندگان فرماندار نیز در حال انجام است.

فرماندار خوانسار گفت: در این شهرستان ۱۵ نامزد برای انتخابات شورای اسلامی شهر و ۱۰۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی احراز صلاحیت قطعی شده‌اند.

مسلم‌زاده تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی می‌توانند تبلیغات خود را بر پوستر و عکس با ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ منتشر کنند؛ نصب بنر فقط در محل ستادهای انتخاباتی مجاز است و هر نامزد تنها می‌تواند یک ستاد در حوزه شهری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تبلیغات در فضای مجازی با رعایت اخلاق انتخاباتی بلامانع است، افزود: راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی و یا هرگونه تجمع و پذیرایی ممنوع است، نامزدهای انتخاباتی باید قوانین و مقررات تبلیغات را رعایت کنند و در صورت تخلف، باید پاسخگو باشند.

فرماندار خوانسار گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در شعب اخذ رأی مستقر می‌شوند و دست‌اندرکاران شعب اخذ رأی نیز در آموزش‌های لازم در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دیده‌اند.

مسلم‌زاده با تأکید بر اینکه مشارکت پرشور مردمی در انتخابات موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی و ناکامی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخابات ۲۸ خرداد برای کشور یک فرصت است و با انتخاب فرد اصلح آینده کشور تضمین می‌شود.

کد خبر 500551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.