تجهیز محیط بانان به ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت

سازمان حفاظت محیط زیست با شرکت تولیدی نیرو محرکه برای خرید و تحویل یک هزار و ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز محیط‌بانان قرارداد امضا کرد.

به گزارش ایمنا، اصغر دانشیان، اظهار کرد: از این پس محیط بانان می‌توانند با این وسیله نقلیه که توانایی جابجا شدن در مسیرهای صعب العبور را دارد، محیط را برای شکارچیان غیر مجاز و افرادی که مخل حفظ محیط زیست هستند ناامن کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولین بار است قراردادی در این سطح منعقد می‌شود، امیدواریم در موعد مقرر شاهد تحویل موتورسیکلت‌ها به محیط بانان باشیم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، ایران خودرو را شرکتی بسیار بزرگ و با قدمت و سابقه‌ای طولانی خواند و افزود: برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب، یکی دیگر از دلایلی بود که موجب شد تا ترغیب شویم از میان چهار کارخانه تولید موتورسیکلت، ایران خودرو را انتخاب کنیم.

دانشیان گفت: موتورسیکلت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید کارشناسان انتظامی و محیط زیست از منظر کمی و کیفی مورد تأیید قرار گرفته‌اند.

همچنین محمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت نیروی محرکه تاکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم موتور سیکلت‌ها را با کیفیت عالی در زمان مقرر تحویل دهیم و به تعهدات خود عمل کنیم.

وی گفت: خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌ها در سراسر کشور فعال است و بدون دغدغه می‌توان از پشتیبانی مورد نیاز بهره برد.

در آئین امضای قرارداد خرید یک هزار و ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت برای محیط بانان که با حضور اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست و محمد رضا محمدی مدیر عامل شرکت تولیدی محرکه برگزار شد، مقرر شده است که بر اساس قرارداد خرید ۱۲۰۰ دستگاه موتور سیکلت، موتورها تولید و در اختیار محیط بانان قرار گیرد؛ بر این اساس مقرر شد موتورسیکلت‌های خریداری شده در مدت دو ماه تحویل سازمان حفاظت محیط زیست شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 500537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.