شورای نگهبان فیلم و صوت جلسه بررسی صلاحیت‌ مرحوم هاشمی را منتشر کند

معاون اول رییس جمهور در واکنش به اظهارات وزیر سابق اطلاعات، از شورای نگهبان درخواست کرد برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به افکار عمومی به جای هرگونه پاسخگویی غیرموثر، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل جلسه بررسی صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسحاق جهانگیری در صفحه توئیتر خود نوشت: «اظهارات دیرهنگام وزیر اطلاعات دولت دهم تأمل برانگیز است، چه جریانی با چه رویکردی مصلحت نظام را در رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به شهادت تاریخ از استوانه‌های انقلاب و نظام بود می‌داند؟

بر اساس چه گزارش‌ها و مستنداتی درباره مهمترین مسائل کشور حتی در شورای نگهبان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری می‌شود؟ با اندیشه انقلاب، منطق جمهوریت و قانون اساسی میزان رأی مردم و انتخاب مدیران توانمند حق آنان است، چه مصلحتی بالاتر از این برای ایران؟ حتی امنیت و اقتدار کشور هم با انتخابات حداکثری تأمین می‌شود و هر تقصیر و قصوری در این مهم لطمه به کیان جمهوری اسلامی ایران است.

از تاریخ پند بگیریم و نادیده گرفتن قانون و حقوق اساسی ملت را در قبال مصلحت سنجی‌های امنیتی و سلیقه‌های سیاسی تهدیدی برای جمهوریت، مردم سالاری، عدالت، آزادی و امنیت ملی بدانیم.

به عنوان رئیس ستاد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ٩٢، از شورای نگهبان می‌خواهم که برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به افکار عمومی به جای هرگونه پاسخگویی غیر مؤثر، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم کند.»

شورای نگهبان فیلم و صوت جلسه بررسی صلاحیت‌ مرحوم هاشمی را منتشر کند

کد خبر 500500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.