اگر کسی در انتخابات شرکت نکند حق خود را نادیده گرفته است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: علیرغم مشکلات فراوان داخلی و خارجی، طی سال‌های گذشته مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، زیرا سرنوشت چهار ساله کشور به دست مردم ایران است.

حجت الاسلام رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب، شعارهای مردم بر محور استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود و بعد از پیروزی نیز مردم در فروردین ۵۸ به «جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر» رأی دادند.

وی افزود: تا کنون بیش از ۳۰ انتخابات برای موضوعات مختلف از جمله قانون اساسی، خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای‌های اسلامی شهر در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است و مردم علیرغم وجود مشکلات فراوان داخلی و خارجی طی سال‌های گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، زیرا تعیین سرنوشت کشور به دست مردم ایران است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اگر کسی با بی تفاوتی در انتخابات شرکت نکند، حق خود در تعیین سرنوشت را نادیده گرفته است. باید توجه داشت که مشکلات امروز کشور قابل حل خواهد بود، زیر ایران از پتانسیل‌های فراوانی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات کشور دولت منتخب باید با برنامه و مقتدر عمل کند و مردم نیز در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 500427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.