سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی اصفهان منصوب شد

مدیر امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از انتصاب «علی کامیابی» به عنوان سرپرست جدید این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایمنا، شهرام امیری در این باره گفت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، طی حکمی «علی کامیابی» را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان منصوب کرد.

وی تصریح کرد: علی کامیابی پیش‌تر در سمت معاونت اداری _ مالی و معاونت توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان فعالیت داشته است.

در بخشی از حکم «علی اصغر مونسان»، خطاب به علی کامیابی آمده است:

«اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‌ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی-تاریخی و مرمت بناهای تاریخی، ارتقا سطح مهارت‌های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف وزارتخانه اهتمام لازم به‌عمل آید.»

منبع: ایسنا

کد خبر 500349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.