انگلیس یک- کرواسی صفر / آغاز سه شیرها با شکست فینالیست جام جهانی

تیم ملی انگلیس یورو ۲۰۲۰ را با پیروزی برابر کرواسی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول گروه D یورو ۲۰۲۰، امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر انگلیس به پایان رسید.

گروه D- هفته اول

دیدار تیم‌های انگلیس و کرواسی

ورزشگاه: ومبلی لندن

گل‌: رحیم استرلینگ (دقیقه ۵۷) برای انگلیس

انگلیس: پیکفورد، واکر، استونز، مینگس، تریپیر، فیلیپس، رایس، استرلینگ (۹۲- کلورت لوینمونت، فودن (۷۱- رشفورد) و کین (۸۲- بلینگهام)

سرمربی: گرت ساوت‌گیت

کرواسی: لیواکوویچ، ورسالیکو، ویدا، چالتا کار، گواردیول، کراماریچ (۷۰- برکالومودریچ، بروزوویچ (۷۰- ولاسیچکواچیچ (۸۵- پاسالیچپریشیچ، ربیچ (۷۸- پتکویچ)

سرمربی: زلاتکو دالیچ

شرح بازی:

انگلیس و کرواسی برگزار کننده یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نخست دور گروهی یورو ۲۰۲۰ بودند. بازی با توجه به اینکه انگلیس در ورزشگاه ومبلی میزبان این دیدار بود با برتری انگلیس آغاز شد و شاگردان ساوت گیت با حمایتی که از سوی تماشاگران داشتند فشار زیادی برای زدن گل نخست آوردند. هرچند در نیمه نخست برتری انگلیس با پیروزی این تیم همراه نبود اما فشار انگلیس بالاخره در دقیقه ۵۷ جواب داد و این رحیم استرلینگ بود که روی یک فرار در عمق موفق شد گل برتری انگلیس را به ثمر برساند.

انگلیس که در طول بازی عملکرد خوبی به نمایش گذاشته بود پس از گل هم کنترل و نبض بازی را در اختیار داشت و با حفظ این یک گل به ۳ امتیاز ارزشمند دست یافت.

دیگر دیدار این گروه فردا بین اسکاتلند و جمهوری چک برگزار می‌شود.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۵۷- انگلیس) - حرکت پا به توپ فلیپس با پاس در عمق او برای استرلینگ همراه شد تا مهاجم ریز نقش انگلیسی‌ها با یک ضربه مطمئن در موقعیت تک به تک دروازه کرواسی را باز کند.

کد خبر 500337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.