تداوم جوی نسبتا پایدار تا اواخر هفته در  آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتا پایدار تا اواخر هفته آینده در سطح استان تداوم دارد و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان صاف است و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته آینده در سطح استان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان صاف است و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، البته وزش باد به ویژه در مناطق غربی برای امروز نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود و در مناطق شرقی همراه با گرد و خاک محلی است.

وی با اشاره به ماندگاری هوای گرم در سطح استان، گفت: در این هفته شاهد استقرار و تداوم الگوی‌های تابستانه خواهیم بود و بر این اساس الگوهای تابستانه تقویت می‌شوند و تا اواخر هفته شاهد وجود هوایی گرم هستیم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین یک تا ۲ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 500283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.