زمین مجموعه پل‌های شهید سلیمانی با رضایت کامل مردم آزادسازی شد

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متر به متر زمین مجموعه پل ها و تقاطع چهارسطحی شهید سلیمانی با رضایت کامل مالک خریداری و آزادسازی شده است.

پورمحمد شریعتی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این روزها، روزهایی است که مردم در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و هرچقدر مردم در صحنه باشند و فارغ از هر جناحی، خوب انتخاب کنند و ما به رأی اکثریت مردم اعتماد کنیم، پروژه‌هایی مانند مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سلیمانی به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه احداث این پروژه و پروژه‌هایی از این دست می‌تواند مایه افتخار برای اصفهان باشد، افزود: پروژه رینگ چهارم و مجموعه پل‌های آن را بنا بر رشادت‌هایی که سردار سلیمانی برای نظام و اسلام داشت، به نام وی زینت دادیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این پروژه یکی از پروژه‌هایی است که موجب افتخار ما در این دوره بوده و امیدواریم برای آیندگان نیز این یکدلی و یکرنگی و تلاش برای رفع گرفتاری‌های مردم وجود داشته باشد.

وی گفت: اگر امروز به میراث فرهنگی ۴۰۰ ساله گذشته افتخار می‌شود، آیندگان نیز باید افتخار کنند که افرادی از بین خودشان انتخاب شدند و این بسترسازی و زمینه سازی را به منظور انجام ابرپروژه‌ها انجام دادند.

شریعتی نیا افزود: زمانی که مباحث مربوط به مبادلات و تفاهم نامه‌ها را بررسی می‌کردیم از شهردار منطقه سوال می‌کردیم که رضایت مالک حاصل شده است یا نه و باید تاکید کنم که متر به متر زمین زیر این پل با رضایت کامل مالک خریداری و آزادسازی شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا و شهرداری اصفهان، هم جهت و در راستای رفع گرفتاری‌های مردم از جمله آلودگی هوا، ترافیک و شلوغی شهر، اقدامات بزرگی در این چهار سال انجام دادند.

شریعتی‌نیا خاطرنشان کرد: شورای شهر با همدلی دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه شهر در سال ۹۶ را به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یعنی بیش از سه برابر رساند که نشان از آن دارد همه دست به دست یکدیگر داده‌اند تا مشکلات مردم حل شود.

کد خبر 500229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.