کیفیت ابر پروژه شهید سلیمانی فدای کمیت نشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ذی نفعان اصلی پروژه شهید سلیمانی، مردم هستند، گفت: زمان، امنیت و سلامت شهروندان برای مدیریت شهری بسیار اهمیت دارد به همین دلیل این پروژه را به سرعت در اختیار مردم گذاشتیم تا آرامش شهروندان را فراهم کنیم.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مهمترین اقدام مدیریت شهری اصفهان، ورود به اجرای پروژه رینگ چهارم ترافیکی بود چنانچه می‌خواستیم به احتمال‌ها، اگرها و شایدها بپردازیم این ابر پروژه امروز افتتاح نمی‌شد، با طولانی شدن زمان احداث این پروژه باید هزینه‌های چندین برابری پرداخت می‌کردیم.

وی افزود: جرأت و جسارت مدیریت شهری در به سرانجام رساندن این پروژه بزرگ، یکی از اقدامات بسیار پر خیر و برکت شورای اسلامی شهر برای این کلانشهر است؛ آنچه که در احداث این پروژه مدنظر قرار گرفت کمیت و کیفیت پروژه بود با اینکه تاکید شده بود این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد، اما به هیچ عنوان کیفیت انجام پروژه فدای کمیت نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این پروژه در منطقه‌ای واقع شده است که با مشکلات ترافیکی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد اما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداقل مشکلات ترافیکی برای مردم و با استفاده از ظرفیت‌های مهندسان، مشاوران و پیمانکاران اصفهانی، این اقدام به نتیجه رسید که نشان می‌دهد اگر به موقع تصمیم بگیریم و تدبیر کنیم و ورود جسورانه نسبت به انجام کارهای بزرگ داشته باشیم، کارهای بزرگ تسلیم ما می‌شود، پروژه‌ها به زودی احداث شده و مورد استفاده مردمی قرار می‌گیرد که شایسته هرگونه خدمتی هستند.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه در روند اجرای این پروژه آزادسازی‌های زیادی انجام شد، گفت: شورای اسلامی شهر نهایت همکاری را با مدیریت شهری انجام داد و لوایحی که در این مورد به شورا آورده شد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و این مهم یکی از آورده‌هایی بود که شورای شهر برای این پروژه داشت.

وی ادامه داد: بخشی از روند اجرایی پروژه با تغییرات قیمت‌ها همراه شد که در این راستا تعدیلات لازم انجام شد و شورای شهر در این راستا نهایت همراهی و همکاری را با مدیریت شهری داشت.

نصراصفهانی افزود: ذی‌نفعان اصلی این پروژه مردم هستند؛ زمان، امنیت و سلامت شهروندان برای مدیریت شهری بسیار اهمیت دارد به همین دلیل این پروژه را به سرعت در اختیار مردم گذاشتیم تا آرامش شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 500188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.