احداث ابر پروژه شهید سلیمانی نتیجه انضباط مالی شهرداری اصفهان است

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: سال ۹۷ حدود ۱۷۰ میلیارد تومان در هزینه‌های شهرداری اصفهان صرفه‌جویی شد که معادل ساخت یک پروژه با عظمت و بزرگ است.

مرتضی طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ابر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سلیمانی دو هزینه جدی و بزرگ داشته است، هزینه اول آزادسازی فضای پروژه بوده که طی این فرآیند در حدود ۲۰۰ هزار مترمربع زمین آزاد شده است.

وی افزود: چنانچه بخواهیم ارزش زمین را به قیمت امروزی برآورد کنیم، این پروژه بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی داشته است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان برای احداث این پروژه هزینه شده است و شهرداری اصفهان برای اینکه اجرای آن با مشکلات تورمی مواجه نشود، مصالح ساخت را که عمدتاً میلگرد بوده، قبل از گرانی با قیمت مناسب و در حدود چهار هزار تومان خریداری کرده است.

طهرانی با بیان این که هزینه اجرای این پروژه را از محل صرفه‌جویی هزینه‌های جاری تأمین کردیم، اضافه کرد: شهرداری اصفهان در هزینه‌های جاری صرفه‌جویی و بر آنها مدیریت کرد، البته بدین معنا نیست که حقوق کارگران و کارمندان، اضافه کاری و پاداش آنها پرداخت نشده باشد اما مدیریت خوبی بر هزینه‌ها داشتیم.

وی با تاکید بر این که این پروژه با انضباط مالی ساخته شده و به مردم ارائه شده است، ادامه داد: در سال ۹۷ در حدود ۱۷۰ میلیارد تومان در هزینه‌های شهرداری اصفهان صرفه‌جویی شد که معادل ساخت یک پروژه با عظمت و بزرگ است.

کد خبر 500167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.