افتتاح پروژه‌های کوچک و بزرگ برگ زرینی بر افتخارات شهر است/ اداره شهر از پشت میز ممکن نیست

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در دوره‌های گذشته توسعه‌ها مخصوص مناطق توسعه یافته و مرکز شهر بود، گفت: با شجاعت عملیات اجرایی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک ابر پروژه در این دوره مدیریت شهری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز _شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ _ در آئین افتتاح مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: منطقه ۱۵ به عنوان شهر خوراسگان از چند سال پیش به اصفهان الحاق شد در سال ۷۸ در دوره اول شورای شهر خوراسگان به خاطر دارم که اجرای این پروژه آرزوی مردم منطقه ۱۵ بود، اما با توجه به شرایط درآمدی اجرای پروژه ممکن نبود.

وی ادامه داد: در آن دوره در مورد پروژه رینگ چهارم حرف‌های زیادی شنیده می‌شد، اما متوجه عظمت آن نبودیم تا اینکه در شورای پنجم حضور یافتیم و یکی از تصمیمات مهم شورای شهر اجرای این پروژه عظیم بود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در دوره‌های گذشته توسعه‌ها مخصوص مناطق توسعه یافته و مرکز شهر بود، خاطرنشان کرد: با شجاعت عملیات اجرایی پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک ابر پروژه در این دوره مدیریت شهری آغاز شد و در مدت زمان کوتاه به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: با توجه به مسئولیتی که در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر دارم و از نزدیک پروژه‌های شهرداری را دنبال می‌کنم با اطمینان می‌گویم که تمام هفته‌ها روزهای چهارشنبه شهردار اصفهان به همراه معاونان خود جلساتی برای بررسی پروژه‌های عمرانی برگزار می‌کنند که اگر این همت و همدلی برای پروژه‌های عمرانی وجود نداشت اتفاقات بزرگی همچون احداث پروژه سردار شهید سلیمانی در کمتر از دو سال اتفاق نمی‌افتاد.

طغیانی با تأکید بر اینکه سیل عظیمی از پروژه‌ها در شهر اجرا شده یا در دست اقدام است، گفت: نزدیک ایام انتخابات هستیم و در سطح شهر بنرهایی توسط عده‌ای نصب و بر روی آن تصویری از انسانی که پای خود را روی میز گذاشته و در حال چرت زدن است، نوشته شده «اداره کردن شهر از اداره، امکان ندارد»؛ آقای استاندار اگر کسی با این روش توانسته شهر را اداره کند معجزه کرده است و اگر افراد به این اندازه بی انصاف هستند دیگر حرفی برای گفتن نیست.

وی با قدردانی از رئیس سازمان عمران شهرداری که همواره دغدغه اجرای پروژه‌ها در شهر را دارد و از معاون مالی و اقتصادی شهردار که به درستی در شهر هزینه می‌کند همچنین تمامی کسانی که روزها و شب‌ها برای اجرای پروژه‌ها وقت گذاشته‌اند، گفت: افتتاح پروژه‌های بزرگ و کوچک برگ زرینی بر افتخارات شهر است که تقدیم تک تک شهروندان شده است.

کد خبر 500130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.