ولز یک- سوئیس یک/ دو ضربه سر تکلیف دیدار جذاب را مشخص کرد

دیدار تیم‌های ولز و سوئیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه A یورو ۲۰۲۰، امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ولز و سوئیس در ورزشگاه المپیک باکو به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گروه A- هفته اول

دیدار تیم‌های ولز و سوئیس

ورزشگاه: المپیک باکو

گل‌ها: کیفر مور (دقیقه ۷۴) برای ولز- بریل امبولو (دقیقه ۴۹) برای سوئیس

ولز: دنی وارد، بن دیویس، کونور روبرتس، جو رودون، کریس مفام، جو آلن، آرون رمزی (۹۳- اتان آمپادو)، جو مورل، دنیل جیمز (۷۵- دیود بروکس)، گرت بیل و کیفر مور

سرمربی: راب پیج

سوئیس: یان سومر، نیکو الودی، فابین شار، مانوئل آکانجی، کوین امبائو، گرانیت ژاکا، رمو فرولر، ریکاردو رودریگز، ژردان شکیری (۶۶- دنیس زکریا)، بریل امبولو، هریس سفرویچ (۸۴- ماریو گاورانویچ)

سرمربی: ولادیمیر پتکویچ

شرح بازی:

دیدار باقیمانده از هفته اول رقابت‌های گروه A یورو ۲۰۲۰ در حالی بین ولز و سوئیس آغاز شد که در ابتدای بازی این ولز بود که فشار بیشتری روی دروازه سوئیس می‌آورد اما رفته رفته سوئیس بر بازی مسلط شد و در کل در نیمه نخست نمایش و موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف به وجود آورد.

با شروع نیمه دوم سوئیس موفق شد با ادامه بازی تهاجمی خود با ضربه سر امبولو به گل برسد و از حریف پیش بیفتد. سوئیس که بازی برتری به نمایش گذاشته بود تا اواسط نیمه دوم هم می‌توانست به اندوخته‌های خود اضافه کند اما قدر موقعیت‌ها را ندانست تا بازی با همان یک گل ادامه پیدا کند.

ولز که جبران اختلاف یک گل را دست یافتنی می‌دید در ادامه روی یک ضربه کرنر که کوتاه کار کردند با ضربه سر مور گل تساوی را به ثمر رساند تا در دیداری پر موقعیت و زیبا، دو ضربه سر حکم به تساوی بازی دهد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۴۹- سوئیس) - کرنر ارسالی شکیری را امبولو با ضربه سری دقیق به گوشه دروازه ولز فرستاد.

۱-۱ (دقیقه ۷۴- ولز) - ارسال بلند مورل از سمت راست با ضربه سر مور تبدیل به گل تساوی شد.

کد خبر 500108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.