عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ خردادماه

در این بسته خبری از آغاز بزرگترین پروژه عمرانی کردستان تا هوشمندسازی حمل و نقل فردیس و خدمات رسانی شهرداری اسلامشهر به ستادهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ایمن سازی پل غیر همسطح طبیعت قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خط کشی‌های طولی، عرضی و ایمن سازی پل غیر همسطح طبیعت واقع در بلوار مدافعین حرم تکمیل شد.

شهرداری اسلامشهر، آماده خدمات رسانی به ستادهای انتخاباتی

جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در ایام انتخابات، ستاد ضدعفونی شهرداری اسلامشهر آماده خدمات رسانی به ستادهای انتخاباتی است.

راه اندازی اولین نمایشگاه صنایع دستی شهرهای جهانی در میبد

علیرضا نقوی، شهردار میبد از راه‌اندازی نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با حضور ۱۴ شهر و روستای جهانی صنایع دستی ایران به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی در محل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

جانمایی افزون‌بر ۴۰ محل برای تبلیغات انتخاباتی در دماوند

عباس صفری، شهردار دماوند گفت: در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیش از ۴۰ نقطه به منظور انجام تبلیغات نامزدها در سطح شهر دماوند در نظر گرفته شد.

هوشمندسازی خدمات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس

محمود آذرسا، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری فردیس گفت: در راستای تکریم رانندگان و افزایش رضایتمندی شهروندان و با حمایت‌های سرپرست شهرداری فردیس برای نخستین بار ارائه خدمات به رانندگان ناوگان حمل و نقل فردیس هوشمند سازی شد.

اتصال شبکه برق شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر به شبکه اصلی

میثم محمدی، شهردار زرین شهر گفت: اتصال شبکه فشار ضعیف به شبکه فشار قوی نیازمند دو قطعه سکسیونر و رکلوزر بود که با وارد کردن این قطعات و نصب آنها شرکت برق شهرستان لنجان شبکه را تحویل گرفت و امروز شاهد اتصال برق شهرک به شبکه اصلی هستیم.

آغاز بزرگترین پروژه عمرانی کردستان در سقز

رشید میر حسامی، شهردار سقز از آغاز احداث پارک ۲۲ هکتاری حاشیه رودخانه سقز به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی استان در سقز خبر داد.

تاسیس ۱۴ دهیاری جدید در شهرستان دامغان

ابوالحسن ایمانی، بخشدار مرکزی دامغان گفت: ۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان که دارای شورای اسلامی هستند، بنا به پیشنهاد استاندار و موافقت وزارت کشور، با یک پله ارتقا دارای دهیاری شدند.

آماده سازی طرح سالم سازی دریا در آستارا

جواد معیتی، شهردار آستارا از آماده سازی طرح سالم سازی دریا در این شهر برای فصل تابستان خبر داد و گفت: هر ساله در آستانه فصل تابستان، طرح سالم سازی دریا در ساحل سفیر امید آستارا برای استفاده شهروندان، مسافران و گردشگران تابستانی و توسط شهرداری آماده می‌شود.

واژگونی تانکر حامل مازوت در سنندج

صالح زندی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از واژگونی تانکر حامل مازوت در مسیر بلوار دکتر حسینی بالاتر از تعویض پلاک خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده این تانکر جان خود را از دست داد و دو خودروی پارک شده در حاشیه بلوار دچار خسارت شد.

کد خبر 500069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.