۱۳۱ نفر از "دختران محسنین" در انتظار کمک حامیان هستند

معاون مشارکت‌های مردمی امداد استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ هزار و ۷۵۷ دختر یتیم و محسنین تحت حمایت حامیان هستند، گفت: ۱۳۱ نفر از دختران محسنین فاقد حامی هستند و تنها از خدمات حمایتی این نهاد بهره می‌برند.

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار و ۷۵۷ دختر یتیم و محسنین تحت حمایت حامیان هستند که از این جمع ۳ هزار و ۳۷۹ نفر از ایتام و مابقی فرزندان محسنین هستند.

وی با بیان اینکه ۹۱ هزار حامی از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، ادامه داد: حامیان در دو ماهه سال جاری، ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به این فرزندان اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: در این طرح، تعداد ۴۵ هزار و ۷۵۰ نفر حامی از تعداد ۱۰ هزار و ۱۶۲ نفر دختر کمتر از ۱۸ سال حمایت می‌کنند.

وی در خصوص فرزندان بدون حامی، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۱ نفر از دختران محسنین، فاقد حامی بوده و تنها از خدمات حمایتی این نهاد بهره می‌برند.

طاهری در خصوص روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، اظهار کرد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه و بعد از تکمیل مراحل و دریافت کد فعال‌سازی، وجه مدنظر خود را وارد کنند؛ لازم به ذکر است که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیماً و بدون واسطه به حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود. همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این طرح مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر حضور داشته باشند.

کد خبر 500064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.