دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

امام‌جمعه خوانسار گفت: دشمن با تمام تلاش و امکانات به میدان آمده است که مشارکت مردم را در انتخابات کم کند و از این طریق تقابل مردم با حکومت اسلامی را نشان دهد و ثابت کند که مردم از نظام اسلامی خسته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رسول خواجه‌کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خوانسار، اظهار کرد: روز جمعه ۲۸ خردادماه فصل مهمی در مناسبات سیاسی کشور آغاز می‌شود که آنقدر عظمت دارد که دشمن تمام امکانات خود را برای کم رنگ کردن آن در عالم به کار گرفته است.

وی افزود: دشمن با تمام تلاش و امکانات به میدان آمده است که مشارکت مردم را در انتخابات کم کند و از این طریق تقابل مردم با حکومت اسلامی را نشان دهد و ثابت کند که مردم از نظام اسلامی خسته شده‌اند.

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه برای دشمن فرد منتخب ریاست جمهوری تفاوت ندارد، تصریح کرد: جناح اصلاح طلب و اصولگرا مورد هدف دشمنان نیست، زیرا در هر دوره‌ای رئیس جمهور از هر جناحی انتخاب شده دشمن به دنبال نابودی نظام بوده است.

خواجه کریمی افزود: دشمن با تلقین مواردی از قبیل اینکه مشارکت نکنید، انتخابات مهندسی شده است و رئیس جمهور در اجراییات کشور دخالتی ندارد به دنبال کاهش مشارکت مردم و براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: دشمنان خیرخواه ملت ایران نیستند و با فشارهای بین‌المللی گسترده و از طریق رسانه‌های غربی و عربی به دنبال کم کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند.

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه امام (ره) همواره به مشارکت حداکثری سفارش داشت و امروز نیز مقام معظم رهبری به امین امر سفارش می‌کنند، افزود: انتخابات ۲۸ خرداد یکی از راه‌های عبور از پیچ حساس تاریخی و تنها راه آن مشارکت حداکثری است.

خواجه‌کریمی با بیان اینکه ما می‌توانیم با استفاده از توانایی‌های داخلی مشکلات اقتصادی را حل کنیم، گفت: دشمن ناکارآمدی و ضعف مدیران را پای نظام اسلامی می‌گذارد تا مردم از نظام قهر کنند و در انتخابات شرکت نکنند، اما مردم باید هوشیار باشند و با مشارکت حداکثری دشمنان را مأیوس کنند.

کد خبر 499841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.