۴ سال اخیر، بهترین دوران مدیریت شهری اصفهان بود

نایب رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: اگر در انتخابات مشارکت صورت نگیرد به عاقبت مشروطیت دچار خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی طهرانی شامگاه پنجشنبه -۱۹ خردادماه- در نشست خبری ستاد اصلاح طلبان اصفهان اظهار کرد: با توکل به خدا فعالیت‌های انتخاباتی خود را تحت عنوان جبهه اصلاحات اصفهان شروع کردیم و طبق سازوکار و آئین نامه با رأی اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، لیست انتخاباتی ۱۳ نفره اصلاح طلبان در شورای اسلامی ارائه شد؛ در این لیست افراد باتجربه، بانوان و جوانان حضور دارند و لیستی قابل دفاع است.

وی افزود: ما به عنوان اصلاح طلب تفاوت‌های زیادی با دیگر جریان‌های سیاسی داریم؛ زیرا اصلاح طلبان علی‌رغم انتقاداتی که به دولت دارند، خود را در چهار چوب قوانین جمهوری اسلامی تعریف می‌کنند و با براندازان و کسانی که از قانون اساسی عبور کردند مرزبندی دارند. اصلاح طلبان بارها کشور را نجات دادند، بسیاری از شهدای این شهر کسانی بودند که زیر پرچم آیت‌الله طاهری به جبهه جنگ رفتند، اما در حال حاضر برخی از نام شهدای شهر سوءاستفاده می‌کنند.

نایب رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان تاکید کرد: انقلاب به دست اصلاح طلبانی پیروز شد که تا پیش از سال ۷۶ به عنوان نیروهای خط امامی شناخته می‌شدند.

طهرانی خاطرنشان کرد: قرار نبود پس از انقلاب اوضاع این چنین باشد؛ قرار بود با انقلاب، ایران از اختیار مستبدان رها شود؛ بنابراین اگر در انتخابات مشارکت صورت نگیرد به عاقبت مشروطیت دچار خواهیم شد.

وی افزود: در حال حاضر دو گروه برانداز خارج از کشور و تندروهای داخلی به دنبال زیر سوال بردن جریان اصلاح طلبی هستند و تحریم انتخابات را به مردم القا می‌کنند در صورتی که جریان اصلاح طلب با صندوق رأی قهر نخواهد کرد مگر اینکه از مشارکت در انتخابات بیرون شود. باید توجه داشت که صندوق رأی پایگاه بسیار مهمی برای اصلاح طلبان است.

نایب رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: برخی جریان‌های سیاسی مقصر تمامی مشکلات فعلی کشور را دولت می‌دانند. شخص رئیس جمهور روز گذشته بسیار واضح مشخص کرد که ایران مشکلات فراوانی دارد که مقصر آن، دستگاه‌های دیگر هم هستند.

طهرانی تصریح کرد: اصلاح طلبان باید روی مشی خود محکم بایستند و مشکلات کشور را اصلاح کنند. در دولت‌های بعد از انقلاب اسلامی، بهترین شاخص‌های عملکرد در دولت هشت ساله اصلاحات بود؛ این ادعا با سند و مدرک قابل اثبات است.

وی یادآور شد: عملکرد چهار ساله مدیریت شهری اصلاح طلبان گواهی این است که بهترین دوران مدیریت شهری در این چهار سال بوده است؛ این ادعا در مقایسه با مدیریت‌های شهری سابق قابل اثبات است؛ بنابراین با گردن افراشته از این عملکرد دفاع خواهیم کرد. امیدواریم در دوره بعدی مدیریت شهری اصلاح طلبان بتوانند عملکرد چهارساله خود را تکمیل کنند.

نایب رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان افزود: شعارهای امروز جریان رقیب نوعی فرار رو به جلو است.

کد خبر 499771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.