معاون شهردار اصفهان: مدبرانه مشکلات اقتصادی شهر را پشت سر گذاشتیم

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در دوره پنجم مدیریت شهری با مشکلات زیادی از جمله کرونا، تورم و تحریم روبرو بودیم که تأثیر زیادی بر منابع اقتصادی و درآمدی شهرداری گذاشت، اما بسیار مدبرانه این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و تا کنون پروژه‌های بسیار زیادی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری_ بعدازظهر امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه_ در مراسم افتتاح سالن‌های بدنسازی مجموعه ورزشی باغ غدیر اظهار کرد: بازسازی مجموعه باغ غدیر با کمک بخش خصوصی انجام شد تا محیطی مناسب برای گذران اوقات فراغت شهروندان مهیا شود.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری از توان و ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها استفاده شده است به طوری که در تمامی مناطق ۱۵ گانه پروژه‌های مشارکتی فعال است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: در این دوره که ما با مشکلات زیادی از جمله کرونا، تورم و تحریم روبرو بودیم که تأثیر زیادی بر منابع اقتصادی و درآمدی شهرداری گذاشت، اما بسیار مدبرانه این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و تا کنون پروژه‌های بسیار زیادی اجرا شده است.

امیری اضافه کرد: طی دو هفته گذشته سازمان میادین بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه، سازمان آتش نشانی نزدیک ۲۰۰ میلیارد تومان و سازمان پسماند نزدیک ۵۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رساند تا به ظرفیت شهر بیفزاید.

وی به راه اندازی بازارهای کوثر اشاره کرد و گفت: بازارهای کوثر در مناطق ۱۵ گانه برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

کد خبر 499752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.