نوروزی: درصدد افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی شهر هستیم

شهردار اصفهان گفت: مجموعه ورزشی باغ غدیر محیطی مناسب برای سلامت روح و جسم آقایان و بانوان است و تجهیزات و امکانات به کار رفته می‌تواند فضای شاد و محیطی مناسب را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی _بعدازظهر امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه_ در آئین بهره برداری از سالن بدنسازی مجموعه ورزشی غدیر در دو بخش آقایان و بانوان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در جمع ورزشکاران و ورزش دوستان و در محیطی فرحناک و سرشار از شادی برای سلامت و روح و جسم هستم؛ امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در مجموعه باغ غدیر فراهم شده تا علاقه مندان به ورزش از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه محیطی بسیار مناسب برای سلامت روح و جسم آقایان و بانوان است و نوع معماری، طراحی و تجهیزات شامل باشگاه، سالن بدنسازی و استخر برای آقایان و بانوان به کار رفته می‌تواند فضای شاد و محیطی مناسب را برای گذران اوقات فراغت فراهم کند.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: شرایط کرونایی مرتفع شده و با حاکم شدن شرایط عادی هر روز شاهد حضور مردم برای شنا و ورزش در این مجموعه ورزشی باشیم.

نوروزی افزود: هر یکشنبه پروژه‌های متنوعی در سطح مناطق به بهره برداری می‌رسد و هفته آینده نیز چندین پروژه مهم آماده بهره‌برداری است.

وی اضافه کرد: دیروز نیز در جمع معتمدان منطقه هشت بودیم و قرار شد مجموعه فرهنگی با نام تئاتر شهر به هنرمندان اختصاص پیدا کند.

نوروزی اظهار کرد: با اجرای این پروژه‌های متنوع درصدد افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی در حد سرانه استاندارد هستیم تا نیاز مردم تأمین شود.

کد خبر 499743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.