بازداشت داماد و پدرش در جشن عروسی هزار نفری

داماد و پدرش بخاطر برگزاری جشن عروسی در کارون دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، یوسف خلیف پور از دستگیری عوامل برگزار کننده مراسم عروسی شامل داماد و پدرش، به دلیل برهم زدن سلامت عمومی در این شهرستان خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون گفت: مراسم عروسی کرونایی در منطقه کوی بسیج شهرستان با مدعوین ۱۰۰۰ نفری و نصب داربست و بستن خیابان و ایجاد تجمع؛ بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با بازداشت داماد و پدرش به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه با توجه به دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با متخلفان کرونایی و کسانی که بهداشت عمومی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد می‌شود افزود: با دستور دادگستری شهرستان، مراسم عروسی با حضور به موقع پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و کارشناسان شبکه بهداشت تعطیل و عاملین برگزاری مراسم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی، بازداشت شدند.

خلیف پور با تقدیر از اقدام سریع دادگستری و فرماندهی انتظامی کارون، افزود: دادگستری و نیروی انتظامی بر اساس قوانین و مقررات همچنین مصوبات ستاد کرونا اقدامات لازم در خصوص برخورد با هنجارشکنان و برگزار کنندگان این مراسم‌ها را در دستور کار دارند.

منبع: رکنا

کد خبر 499731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.