جشنواره رسانه «ایران قوی» در همدان آغاز شد

مسوول بسیج رسانه استان همدان از آغاز جشنواره رسانه «ایران قوی» با موضوع ( هر رای یک حماسه) ویژه مردم و اهالی رسانه همدان خبر داد.

به گزارش ایمنا، ناصر قوامی مشفق گفت: از امروز تا ۲۸ خردادماه سال جاری توسط سازمان بسیج رسانه استان همدان جشنواره رسانه ایران قوی با موضوع (هر رای یک حماسه) ویژه اهالی رسانه و مردم همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه استان همدان به منظور شور و نشاط اجتماعی و تحقق مشارکت حداکثری با تمرکز بر انتخاب آگاهانه و اصلح این جشنواره را برگزار می‌کند گفت: اهالی رسانه می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خبر، مصاحبه، مقاله، یادداشت، گزارش، تیتر، عکاسی و موشن‌گرافی در سایت سازمان بسیج رسانه استان همدان بارگذاری کنند.

مسوول بسیج رسانه استان همدان گفت: علاقه‌مندان دیگر از استان نیز می‌توانند آثار خود را بخش موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، نقاشی، گزارش خانگی و فضاسازی اجتماعی از قبیل ماشین‌نویسی در این سایت بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در هر برهه‌ای به دنبال تضعیف مردم سالاری دینی در ایران هستند افزود: آنها این نوع مردمسالاری دینی را رقیب جدی خود می‌دانند بنابراین باید در انتخابات ۱۴۰۰ هم که یک رزمایش فرهنگی، سیاسی، اجتماعی بزرگی در تاریخ نظام سیاسی کشور بوده، مانند انتخابات گذشته آن را پویاتر و قوی‌تر رقم بزنیم.

قوامی‌مشفق با اشاره به فواید حضور حماسی مردم در تعیین سرنوشت کشور، بالا بردن ضریب امنیتی و قدرت بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان را یکی از اثرات آن برشمرد و افزود: مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت کشور نشان دهنده عظمت، اقتدار و بصیرت ملی است.

وی با اشاره به قضاوت‌های ناظران بین‌المللی در جریان انتخابات از مسیر حضور و پشتوانه مردمی گفت: میزان مشارکت بالا در هر انتخابات می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات کشور در بعد بین‌المللی نیز باشد.

مسوول بسیج رسانه استان همدان مشارکت در انتخابات را ایجاد فرصتی برای ورود تفکرات جدید به ساختار اجرایی کشور عنوان کرد و افزود: در این راستا طیف و جریان جدیدی با تفکرات متفاوت برای حل مشکلات کشور راهکارهای جدیدی با خود می‌آورند.

وی با بیان اینکه هر چقدر میزان مشارکت بالا باشد جریان فکری که روی کار می‌آید با انگیزه و انسجام فکری بیشتری برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کند خواستار توجه به این مهم شد.

منبع: فارس

کد خبر 499577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.