کاشت بیش از ۵ هزارمترمربع باغچه گل دائمی در پروژه شهید سلیمانی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از کاشت پنج هزار و ۸۰۰ اصله درخت و درختچه در مجموعه پل ها و تقاطع چهارسطحی شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در این پروژه بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع باغچه گل‌های دائمی کاشته شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به وسعت اراضی محدوده مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سلیمانی به منظور ایجاد فضای سبز مناسب بیش از ۱۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری و همچنین بیش از ۱۲۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری و خاک‌ریزی برای احداث فضای سبز در قالب نخاله کشی، تسطیح و آماده سازی بستر کاشت و توسعه فضای سبز و با هدف زیباسازی چهره شهر و به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اجرایی شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: برای آبیاری بیش از ۶۹ هزار مترمربع فضای سبز پروژه شهید سلیمانی، بیش از ۳۷ هزار متر لوله کشی لحاظ شده است.

وی ادامه داد: کاشت پنج هزار و ۸۰۰ اصله درخت و درختچه و کاشت بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع باغچه گل‌های دائمی از دیگر اقدامات اجرایی شده در این پروژه است.

امیری با اشاره به شیوه آبیاری فضای سبز پروژه اظهار کرد: برای این پروژه دو هزار و ۵۰۰ متر طول لوله کشی شبکه توزیع صورت گرفته و بیش از ۳۵ هزار مترمربع لوله کشی تحت فشار اجرایی شده است.

کد خبر 499517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.