کلنگ تقاطع حلقه حفاظتی شهر با خیابان روشن دشت به زمین می‌خورد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تقاطع حلقه حفاظتی شهر با خیابان روشن دشت طبق ردیف بودجه کلنگ‌زنی می شود.

ایرج مظفر در حاشیه جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه امروز بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی در منطقه چهار اصفهان برگزار شد که در این جلسه علاوه بر رصد پروژه‌های بزرگ منطقه، کلیات پروژه‌های عمرانی منطقه رصد و پیشرفت آنها اعلام شد.

وی تصریح کرد: در این دوره مدیریت منطقه چهار شهرداری، اقدامات بسیار زیاد و مهمی در بخش‌های عمرانی و خدماتی انجام شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: مهمترین اقدامات انجام شده منطقه چهار در بخش عمرانی، احداث ادامه خیابان سلمان فارسی، میدان شهدای هسته‌ای، خیابان‌های ارغوانیه و روشن دشت بود که با انجام بخش زیادی از آزادسازی‌های باقی‌مانده در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که بالغ بر یک هزار میلیارد تومان پروژه در منطقه چهار شهرداری به زودی افتتاح شود، همچنین تقاطع حلقه حفاظتی شهر با خیابان روشن دشت طبق ردیف بودجه کلنگ‌زنی شود.

مظفر با بیان اینکه یکی از مصوبات امروز تسریع در آزادسازی بخش باقی مانده خیابان روشن دشت تا هفته آینده بود تا عملیات اجرایی این پروژه همزمان با خیابان ارغوانیه انجام شود، گفت: همچنین مقرر شد ۱۰ میلیارد تومان منابع مالی به سازمان عمران شهرداری اصفهان برای سرعت‌دهی به اجرای پروژه‌ها پرداخت شود.

وی اظهار کرد: در پایان بازدیدی از پروژه‌های در دست اقدام منطقه چهار شهرداری انجام شد و شهردار اصفهان از خدمات مدیر و کارکنان این منطقه قدردانی کرد و مقرر شد مقدمات برگزاری آئین افتتاحیه حدود یک‌هزار میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی منطقه چهار در آینده نزدیک انجام شود.

کد خبر 499474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.