ابر پروژه میدان شهدای هسته‌ای آماده افتتاح است

شهردار اصفهان گفت: بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان پروژه در منطقه چهار شهرداری آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ _در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان، اظهار کرد: طبق گزارش‌های انجام شده خوشبختانه مشکلاتی که در مسیر اجرای میدان شهدای هسته‌ای (پینارت)، خیابان ارغوانیه و خیابان زاینده رود از سال‌های گذشته وجود داشت به زودی حل خواهد شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: ابر پروژه میدان شهدای هسته‌ای آماده افتتاح است، اما با توجه به اینکه در قالب این پروژه چند پروژه دیگر از جمله احداث خیابان‌های زاینده رود، ارغوانیه و ادامه سلمان فارسی برای اتصال به میدان در حال اجرا است، درصدد افتتاح همزمان تمام آنها هستیم.

وی شرایط عمرانی و آبادانی در منطقه چهار را بسیار مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش اعلام شده، در منطقه چهار شهرداری بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

نوروزی با بیان اینکه کلنگ احداث پل انتهای رودخانه زاینده رود متصل به حلقه حفاظتی با چند لوپ در آینده نزدیک به زمین زده خواهد شد، تصریح کرد: اعتبارات لازم برای احداث این پل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات شهرداری در کردآباد اصفهان، گفت: مراحل طرح بلند مرتبه‌سازی در گستره ویژه ۱۷ هکتاری (بین ساختمان میراث فرهنگی در مجاورت خیابان آبشار و مجموعه پزشکان) در حوزه شهرسازی در حال انجام است و به زودی مجوزهای لازم از کمیسیون‌های مربوطه از جمله کمیسیون ماده پنج گرفته می‌شود.

کد خبر 499435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.