انفجار یک خانه و آتش‌گرفتن مغازه حاصل بی احتیاطی در کاشان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: انفجار یک منزل مسکونی و آتش سوزی مغازه از مهم‌ترین عملیات‌های آتش نشانان کاشانی طی چند ساعت گذشته بود.

روح الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: در اولین حادثه آتش سوزی در ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه شب گذشته در خیابان فاضل نراقی، دو دستگاه خودرو از تیم‌های اطفا حریق ایستگاه شماره ۴ این سازمان سریعاً به محل حادثه اعزام شده و حریق یک مغازه مبل فروشی را که در آن یک اجاق خوراک‌پزی روشن رهاشده بود و احتمال علت اصلی آتش سوزی بوده را مهار و اطفا کردند.

وی با اعلام اینکه در حادثه دیگر که امروز در ساعت ۶:۴۸ به وقوع پیوست و نشت گاز شهری موجب انفجار در طبقه زیرزمین یک منزل مسکونی در بلوار چمران شد، افزود: پس از عملیات آتش نشانان در بررسی‌های اولیه مشخص شد این خانه در که اسباب اثاثیه آن توسط مالک قبلاً جمع‌آوری شده بود نشت گاز از شیلنگ بخاری موجب این اتفاق تشخیص داده شده و پس ایجاد جرقه این انفجار حادث می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دو مورد حریق، مصدومی گزارش نشده است؛ ولی خسارات مالی قابل توجهی به جا گذاشت.

کد خبر 499345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.