مدیریت شهری سعی در جبران خلاهای ورزشی اصفهان دارد

رئیس کمیسیون اقتصادی حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از آنجا که دولت به علت وجود تحریم‌ها، با مشکلات اقتصادی بسیاری رو به رو است و نمی‌تواند به درستی به وظایف خود برای توسعه ورزش شهرونداعمل کند پارلمان و مدیریت شهری بر خود واجب می‌داند در این راستا قدم بردارد.

پورمحمد شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افتتاح پروژه آیلین ملکیان اظهار کرد: به فضل خدا در قالب برنامه‌های افتتاح هفتگی هر هفته شاهد چند افتتاح و کلنگ زنی هستیم و امروز نیز شاهد انجام کارهای بسیار خوبی در منطقه پنج بودیم که افتتاح سالن‌های ورزشی از جمله آن‌ها بوده است.

وی افزود: به طور کلی ساخت سالن‌های ورزشی در حیطه اختیارات وزارت ورزش و جوانان است اما از آنجا بحث سلامت و شادابی شهروندان به ویژه جوانان در اولویت قرار دارد؛ به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر بر خود واجب می‌دانیم که در راستای توسعه و ساخت اماکن ورزشی قدم برداریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: در این چهار سال که تقریباً رو به اتمام است سالن‌های بسیار بزرگی جهت توسعه ورزش ساخته شده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و اداره کل ورزش و جوانان تلاش بیشتری برای انجام آن داشته باشد.

ویبا اشاره به تلاش مدیریت شهری برای جبران خلاءهای ورزشی اصفهان، افزود: از آنجا که دولت به علت وجود تحریم‌ها، با مشکلات اقتصادی بسیاری رو به رو است و نمی‌تواند به درستی به وظایف خود عمل کند پارلمان شهری و مدیریت شهری بر خود واجب می‌داند در این راستا قدم برداشته و نقص‌های موجود را برطرف کند.

کد خبر 499283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.