جریمه بیش از ۳ هزار خودرو در تعطیلات خردادماه

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در تعطیلات خردادماه حدود سه هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند و حدود شش هزار و ۹۰۸ خودرو تذکر لسانی دریافت کردند و چهار هزار و ۴۵۱ خودرو از مبادی ورودی استان بازگردانده شدند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار جرایم ترافیکی در ایام تعطیلی خردادماه، اظهار کرد: در پنج روزی که از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ خردادماه بر اساس دستور ستاد ملی کرونا محدودیت تردد وجود داشت، حدود شش هزار و ۹۰۸ خودرو تذکر لسانی دریافت کردند و چهار هزار و ۴۵۱ خودرو از مبادی ورودی استان بازگردانده شدند.

وی ادامه داد: محدودیت‌های تردد بین شهری بر اساس رنگ‌بندی انجام شده و افراد باید بر اساس آن ترددهای خود در استان را برنامه‌ریزی کنند، چرا که با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا ورود و خروج به شهرهای نارنجی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان این که در تعطیلات خردادماه حدود سه هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند، افزود: جریمه تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد نیز ۲۰۰ هزار تومان است بنابراین چون وضعیت قرمز در استان نداریم، آمار جریمه‌های یک میلیون تومانی صفر بوده است.

فوت دو نفر در حادثه تصادف کمربندی خمینی‌شهر

وی با اشاره به حادثه تصادف دو خودرو در کمربندی خمینی‌شهر، گردنه دو شاخ، افزود: در این حادثه دو نفر فوت کردند و علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 499268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.