تلاش شد نقایص زیرساختی مناطق برخوردار اصفهان رفع شود

سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: در این دوره از شوراها پروژه های زیر ساختی را آغاز کردیم که کمتر مدیرانی جرات انجام آن را داشتند.

مهدی مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افتتاح ورزشگاه آیلین ملکیان اظهار کرد: بعضی مناطق اصفهان مانند منطقه پنج، شش و یک که ظاهراً برخوردار به نظر می‌رسد اگر نگاه دقیق‌تری به وضعیت آن‌ها بیندازیم متوجه خواهیم شد امکانات ورزشی و رفاهی محدودی دارند.

وی افزود: این مناطق همیشه اسم برخوردار را یدک کشیده و کمتر به وضع آنها توجه شده است؛ همچنین به علت بالا بودن قیمت زمین، شهرداری برای تملک و آزادسازی در آن‌ها با مشکل روبه‌رو است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در سال‌های اخیر متوجه وجود این نقیصه در مناطق به ظاهر برخوردار شدیم و توانستیم اقداماتی را انجام دهیم که نمونه آن افتتاح همین ورزشگاهی است که امروز شاهد آن هستیم.

مزروعی درباره عملکرد این دوره از شورای شهر اصفهان تصریح کرد: از لحاظ مدیریت شهری به این دوره شوراها در مجموع از ۲۰ نمره ۴۰ می‌دهم زیرا در بدترین شرایط اقتصادی و تبعات ناشی از تغییر مدیریت بودیم و توانستیم علاوه بر این که امور شهر را به صورت جاری انجام بدهیم و بهبود ببخشیم، پروژه‌های بر زمین مانده از ادوار قبلی را نیز احیا و انجام آن را به پیش بردیم و به نقطه صد در صد رساندیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های زیرساختی را در این دوره آغاز کردیم که دیگران جرأت رفتن به سراغ آنها را نداشتند و خدا را شاکریم که آن‌ها در این دوره به انجام رسید.

کد خبر 499266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.