معضل ترافیکی پل شهید ستاری در مسیر رینگ سوم رفع شد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: با تعریض پل ستاری معضل رینگ سوم به لحاظ ترافیک صبحگاهی و شامگاهی در این بخش با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد تومان برطرف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضایی در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه پنج شهرداری اظهار کرد: مجموعه ورزشی آیلین ملکیان در زمینی به وسعت ۱۴۰۰ مترمربع احداث شده که در آن امکانات ویژه مادر و کودک لحاظ شده است تا بانوان برای حضور در ورزشگاه دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی تأکید کرد: همچنین با مراجع علمی و دانشگاهی رایزنی شده تا بهره برداری از این مجموعه ورزشی در قالب کار علمی و فنی برای خدمت به مادران باشد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه تعریض پل شهید ستاری اظهار کرد: پل شهید ستاری در مسیر رینگ سوم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد و علی رغم این که عرض این رینگ در تمام نقاط ۱۱ متر است، اما در محدوده این پل عرض کمتری داشت و مشکلات ترافیکی را ایجاد کرده بود در این راستا دو لاین پل به سه لاین افزایش یافت و هم اکنون طول پل ۷۰۰ متر و عرض آن ۳.۲ متر است.

رضایی خاطرنشان کرد: با تعریض پل شهید ستاری معضل رینگ سوم به لحاظ ترافیک صبح گاهی و شامگاهی در این بخش با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد تومان برطرف شد.

وی با اشاره به احداث فاز نخست خیابان کمکی ارتش بالاتر از سه راه حکیم نظامی گفت: خیابان کمکی ارتش در تعامل با ارتش به نام خیابان آیت الله طاهری نامگذاری شده که با هزینه آزادسازی ۲۸۰ میلیارد تومان و هزینه اجرایی پنج میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضایی با اشاره به عملیات احداث پارکینگ زیرسطحی توحید خاطرنشان کرد: این پارکینگ حدفاصل خیابان نظر تا بلوار ملت در حال احداث است که تبدیل ریالی پروژه بر اساس این که همین ظرفیت در کنار خیابان توحید ایجاد شود ۲۰ درصد است.

وی ادامه داد: این که گفته شود پارکینگ توحید با هزینه هنگفتی احداث می‌شود جای دفاع دارد چرا که خودسرانه و خودرای اقدامات عمرانی را انجام نمی‌دهیم بلکه بر اساس مطالعات جامع حمل و نقل شهر اصفهان گزینه‌های اولویت دار احداث پارکینگ مطرح شده و تصمیم گیری برای احداث آن در محل فعلی گرفته شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با تأکید بر این که به لحاظ علمی و فنی و اقتصادی حاضر به شفاف سازی هستیم، تأکید کرد: با توجه به اقداماتی که طی سه سال اخیر در منطقه پنج شهرداری انجام شده تیرماه امسال شاهد افتتاح ۸۰ پروژه بزرگ و کوچک به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان در این منطقه خواهیم بود؛ این پروژه‌ها بنیادی و اساسی است و شهروندان باید اطمینان داشته باشند که هیچ هدفی جز خدمتگزاری به مردم و برداشتن بار از دوش آنها نداریم.

کد خبر 499227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.