مشهدی‌ها ایده‌های خود را برای رونق کوه پارک مطرح کنند

شهردار مشهد گفت: پروژه کوه پارک مشهد آغازکننده یک تحول در زمینه گسترش فضای پارکی و عرصه‌های عمومی در مشهد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا کلائی در اینستاگرام خود نوشت:

"مردم عزیز مشهد، سلام

به جرأت میتونم بگم که کوه پارک مشهد آغازکننده یک تحول در زمینه گسترش فضای پارکی و عرصه‌های عمومی در مشهد بود. پروژه‌ای که از درون یک دعوای بزرگ با تمام سختی‌ها بیرون اومد و خوشبختانه باعث شد تا از خسارت به محیط زیست جلوگیری بشه و سرانه سبز شهروندی در کمربند سبز جنوبی مشهد رو به میزان قابل‌توجهی افزایش بده. اگر بخوایم به لحاظ وسعت و با آمار و ارقام صحبت کنیم باید بگم که کوه پارک مشهد وسعت حدوداً ۱۰ برابری نسبت به پارک ملت داره.

سیر تکاملی کوه‌پارک در فازبندی‌های مختلف عملیاتی شده و همچنان ادامه داره، از آبشارهایی که در این پروژه در دامان طبیعت ایجاد شدند تا فضای بازی تعبیه شده برای کودکان و فضای ایده‌آل برای دورهمی‌های خانوادگی. به جرأت می‌تونم بگم که اگر شرایط کرونا نبود، رویدادهای متنوعی رو قصد داشتیم در این عرصه اجرا کنیم. امیدوارم که به‌زودی با عبور از این روزهای سخت، این بستر فراهم بشه و حضور پرشمار همشهریان عزیزمون رو در یک محیط خوب و خاطره‌انگیز و در کنار قله زو داشته باشیم.

تا کامل‌شدن پروژه کوه‌پارک مراحل مختلف دیگه ای برای اجرا پیش بینی شده. به همین خاطر ازتون درخواست می‌کنم اگر تا به حال سری به کوه‌پارک نزدین حتماً یکبار برای دیدن پروژه به انتهای خیابان دلاوران مراجعه کنید و اگر هم تجربه بازدید از کوه‌پارک رو دارین هر ایده و پیشنهادی که برای رونق هر چه بیشتر و تعریف کاربردهای نو و در عین حال منطبق با اون جا به ذهنتون میرسه رو با ما در میون بذارید. لطفاً در سامانه «ایده‌های شهری» ثبت کنید تا اگر میسر و عملیاتی بود، همکارانم از اون‌ها در بهبود خدمات و گسترش فعالیت‌ها در کوه‌پارک استفاده کنند. چون از روز اول تأسیس کوه‌پارک اعتقاد داشتیم که فضایی فوق‌العاده برای خانواده هست و هنوز هم بر این باور پایبندیم و مطمئنیم می‌تونه فضایی باشه که شور و شوق زندگی رو در خانواده‌های مردم مشهد بیشتر کنه.

راستی برای ایده‌های قابل اجرا جوایزی رو هم در نظر گرفتیم. "

 مشهدی‌ها ایده‌های خود را برای رونق کوه پارک مطرح کنند

کد خبر 499183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ژاله علی عابدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    یه سری ظروف هم شکل پیچ کنید به دیوار ها یا فیکس کنید به بعضی از درخت ها برای غذا خشک حیوانات یا یه جای مشخص به تشخیص خودتون که هم بهداشت رعایت بشه وهم حیوانات بتوانند در یک جای تمیز غذا بخورند پدر کنارش انسان ها لذت ببرند،این کار باعث میشه انسان ها هم در جای مشخص غذا بریزند و همه جارو کثیف نکنند