۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
مشخصات سامسونگ گلکسی A12  + قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Samsung Galaxy A12 می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی موبایل Samsung Galaxy A12 "میان رده" جدید شرکت سامسونگ است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی A12 همه کم‌وکاستی‌های نسل خود را رفع کرده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A12

صفحه نمایش و بدنه سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12 به صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با پنل PLS TFT LCD و وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز است. این صفحه نمایش وضوح و خوانایی FHD را ندارد. اندازه نمایشگر ۶.۵ اینچ است که در ابعاد ۸.۹*۷۵.۸ * ۱۶۴ میلی متر و با وضوح ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویری معادل ۹:۱۹.۵ تولید شده است. بدنه و فرم سامسونگ A12 از جنس پلاستیک باکیفیت است که اثر انگشت را به راحتی روی خود جذب می‌کند. با توجه به ماهیت LCD بودن نمایشگر، قابلیت همیشه روشن بودن آن (AOD) وجود ندارد.

سامسونگ گلکسی A12 از معدود گوشی‌هایی است که از صفحه نمایش OLED استفاده نمی‌کند و به جای آن از نمایشگر LCD استفاده می‌کند که از نوع PLS IPS است. صفحه نمایش دارای گوشه‌های گرد با اندازه ۶.۵ اینچ و وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. صفحه نمایش آن ۲۶۴ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی دارد این صفحه نمایش روشنایی کمتر از ۴۰۰ نیت را داراست که در مقایسه با گوشی‌های دیگر بسیار ضعیف در نظر گرفته می‌شود علاوه بر این گلکسی A12 از سنسور اختصاصی نور محیط بی نصیب است. گلکسی A12 حالت رنگی ندارد و تنها کاربران می‌تواند پنل رنگی sRGB را تولید کند.

دوربین سامسونگ گلکسی A12

گلکسی A12 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه است. این گوشی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اصلی (لنز f/2.0‌)، پنج مگاپیکسلی اولترا واید (لنز f/2.2‌)، ماکروی دو مگاپیکسلی (لنز f/2.4) و عمق‌سنج دو مگاپیکسلی (لنز f/2.4) است که در کنار دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی تکمیل کننده عناصر لازم عکسبرداری برای کاربران این گوشی است. دوربین ۴۸ مگاپیکسل Wide همراه با فناوری لیزر AF است همچنین این گوشی مجهز به فلاش LED است که عکس‌های با کیفیت خوب به کاربران هدیه می‌دهد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A12  + قیمت

سخت افزار سامسونگ گلکسی A12

از نظر سخت افزاری این گوشی تراشه Mediatek MT6765 Helio P35 است. با وجود سخت‌افزار نه‌چندان قدرتمند در گلکسی A12 گاهی اوقات حین اجرای اپلیکیشن‌ها، انیمیشن‌ها و ژست‌های حرکتی کندی‌هایی برای کاربران به وجود می‌آید.

شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A12

قابلیت اتصال به شبکه‌های GSM / HSPA / LTE و بلوتوث نسخه 5.0,A2DP,LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A12 است.

باتری سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12 دارای باتری با ظرفیت پنج هزار میلی آمپری است که به راحتی می‌تواند نیاز کاربران را در طول روز برطرف سازد و ویژگی مهم آن شارژر سریع ۱۵ واتی است که باعث می‌شود مدت زمان شارژ شدن تا حد چشمگیری کاهش یابد.

سیستم عامل سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12 به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ با رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی One UI 2.5 استفاده می‌کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A12  + قیمت

مزایای سامسونگ گلکسی A12‌

  • طراحی و ظاهر جذاب
  • درگاه USB Type-C
  • عملکرد مناسب دوربین واید و عمق‌سنج در طول روز
  • شارژدهی طولانی‌مدت و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی

معایب سامسونگ گلکسی A12‌

  • حداکثر روشنایی کم نمایشگر
  • دوربین اولتراواید و ماکرو ناکارآمد
  • عملکرد گرافیکی ضعیف‌تر در مقایسه با نسل گذشته

مشخصات سامسونگ گلکسی A12  + قیمت

قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A12

  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A12 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.
  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A12 با حافظه ۶۴ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود سه میلیون و ۷۹۹ هزار تومان تا سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.
  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A12 با حافظه ۳۲ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا سامسونگ گلکسی Galaxy A12 بخریم؟

سامسونگ گلکسی A12 در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید، سپس ببینید آیا با در دست گرفتن آن مشکلی دارید یا خیر؟ بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

سامسونگ گلکسی A12 با ظاهر جذاب پنل پشتی و همینطور استفاده از پوشش مات، عملکرد رضایت‌بخش دوربین واید و عمق‌سنج، عملکرد سخت‌افزاری پذیرفتنی و شارژ دهی مناسب ازجمله ویژگی‌های گلکسی A12 است که همراه با قیمت مناسب، آن را به محصولی ارزشمند برای خرید تبدیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی A71+ معرفی، مشخصات و قیمت

کد خبر 499106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علیرضا متقی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    26 10
    من نزدیک ۴ ماه دارم بسیار راضی هستم
    • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      26 15
      کیفیت دوربین جلو اذیت نمیکنه؟
  • mr_asann IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    11 4
    دوربینش مث نقاشی میمونه
  • رامین IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    19 4
    بسیار عالی به نسبت قیمت
  • حسین IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    26 8
    گوشی خوبیه من ازش راضیم
  • مهدی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    9 26
    گوشی پائین رده نمایشگرش نسبت به هم رده های خودش افتضاحه دارای پردازنده ای ضعیفه بدرد کسی میخوره که از گوشی انتظار زیادی نداشته باشه ولی با این قیمت گوشی بهتری میشه گرفت
  • رکسانا IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    9 4
    خیلی خوب
  • الهه IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    11 10
    یه سوال داشتم چرا نمیشه گوشی رو به تلویزیون وصل کرد مدل پاینترش قابلیت smart tv رو دارن اما متاسفانه این مدل نداره با هر برنامه ای که نصب کردم نشد حتی از طریق Quick share هم نشد متاسفانه اگه راهنمای کنید یا عیب این مدل رو بر طرف کنید ممنون میشم