روند واکسیناسیون متوقف نشده است/ ورود محموله جدید واکسن در روزهای آینده

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت و روند واکسیناسیون کرونا ویروس در استان اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا ویروس در استان اصفهان، اظهار کرد: حدود ۲۷۶ هزار نفر واکسن از وزارت بهداشت و درمان تحویل گرفته‌ایم که بیش از ۲۶۰ هزار دوز آن تزریق شده و حدود ۱۵ هزار دوز باقی مانده است.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون تا حدودی کند شده است، ادامه داد: روند واکسیناسیون کند است اما متوقف نشده است و در تلاش هستیم با استفاده از واکسن‌های باقیمانده و موجود حداقل نوبت دوم واکسن افرادی که زمان تزریق نوبت دوم آن‌ها رسیده است را تأمین و تزریق کنیم تا نظم واکسیناسیون بهم نریزد.

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: در روزهای آینده محموله‌های جدید واکسن که احتمالاً واکسن‌های ایرانی باشند، به دست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برسد و روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه احتمال دارد محموله جدید واکسن تا آخر هفته تحویل دانشگاه شود، افزود: هنوز زمان دقیق تحویل واکسن‌های جدید مشخص نیست، اما تا زمان رسیدن واکسن‌های جدید، موجودی واکسن‌ها را مدیریت خواهیم کرد تا روند واکسیناسیون به طور کامل متوقف نشود.

کد خبر 499085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.