واکسیناسیون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در گلپایگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: بر اساس نمودار استانی، گلپایگان از نظر تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۷۰ سال به بالا در رتبه دوم استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز -دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰- در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه وضعیت شهرستان گلپایگان از نظر رنگ‌بندی بیماری کرونا زرد است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر بیمار در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بستری هستند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در گلپایگان، افزود: تاکنون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال سن در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: بر اساس نمودار استانی گلپایگان از نظر تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۷۰ سال به بالا در رتبه دوم استان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: میزان بستری‌های بیماری کرونا در شهرستان گلپایگان از ششم تا ۱۲ خرداد ماه در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هفت نفر بوده و این در حالی است که متوسط استانی ۱۰ نفر بوده است و میزان بروز بیماری کرونا نیز از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۷ نفر بوده است که نتیجه تلاش ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

رستمی تأکید کرد: در انتخاب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات پیش رو، نباید افراد بالای ۶۰ سال سن یا دارای بیماری زمینه‌ای به کار گرفته شوند.

کد خبر 499027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.