هزینه  ۳۶۵ میلیارد ریالی برای تملک و اجرای پارک ترافیک در تبریز

شهردار تبریز با بیان اینکه ۳۶۵ میلیارد ریال برای تملک و اجرای پارک ترافیک این شهر هزینه شده است، گفت: این پارک تیر ماه امسال بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای تملک و ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای پارک ترافیک هزینه شده است و این پارک نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی ایفا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این پارک همچنین در حوزه توسعه فضای سبز تبریز و ارائه آموزش‌های شهروندی است نقش مهمی ایفا می‌کند، اظهار کرد: این پارک محلی برای آموزش مباحث و قوانین ترافیکی شهر، احترام به حقوق شهروندی و عابرین پیاده و ارائه آموزش‌های مرتبط در این زمینه به شهروندان است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه موضوعات مربوط به حقوق شهروندی و فرهنگ ترافیک باید از سنین کودکی آموزش داده شود، گفت: با هماهنگی پلیس راهور، مدارس و مهدهای کودک تبریز، تلاش می‌شود در این پارک آموزش‌های مربوطه به کودکان ارائه شود.

شهین باهر ادامه داد: لازمه توسعه فرهنگی در یک شهر، توسعه زیرساخت‌های آن است که شهروندان در سنین مختلف با بهره‌گیری از آن زیرساخت‌ها با مفاهیم فرهنگ، حقوق و تکالیف شهروندی آشنا شوند و پارک ترافیک نیز در همین راستا احداث شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 499019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.