سرمایه‌گذاران به‌زودی به منطقه ۱۵ اصفهان می‌آیند

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم منطقه ۱۵ از این پروژه‌های ویژه بهره‌مند خواهند شد زیرا در بخش شرقی منطقه ۱۵ اتفاقات بزرگی رخ داده است که با کامل شدن آن شاهد توسعه ظرفیت در این منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۵ شهر اصفهان نظیر مجموعه پل‌های سردار شهید سلیمانی، خیابان مقداد، مجموعه و حمام‌های تاریخی نقاشی و خان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس روالی که در کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری حاکم است به بررسی پروژه‌های مناطق می‌پردازیم و در همین راستا امروز برای بازدید از پروژه‌های منطقه ۱۵، در محل حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه خوراسگان در سال‌های اخیر به شهر اصفهان الحاق شده اما در سال‌های گذشته با مشکلات زیرساختی و روساختی مواجه شده و اقداماتی در این راستا انجام نشده است، افزود: خوراسگان با توجه به شرایط بودجه در این منطقه و کمبودهای قدیمی آن، نتوانسته رشد خوبی را در گذشته داشته باشد اما در دوره پنجم با نگاه به مناطق کم‌برخوردار به منطقه ۱۵ توجه ویژه‌ای شد و پروژه‌های بسیار خوبی که اکثر آنها زیرساختی است در این منطقه انجام شد.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز بسیاری از پروژه‌های این منطقه از جمله رینگ چهارم، مجموعه پل‌های شهید سلیمانی و پروژه خیابان مقداد در حال تکمیل است. حمام نقاشی یکی از حمام‌های قدیمی شهر اصفهان است که هنوز کارکرد حمام خود را داراست و مدیریت شهری با ورود به این موضوع توانسته این حمام را به عنوان یک اثر تاریخی ثبت و در راستای بازسازی آن اقدامات خوبی را انجام بدهد.

وی با بیان اینکه اکنون دیواره‌های بیرونی حمام نقاشی متناسب سازی شده است، افزود: به زودی نماهای داخلی این مکان تاریخی نیز همانند خارج آن بازسازی و مرمت می‌شود. مردم منطقه ۱۵ از این پروژه‌های ویژه بهره‌مند خواهند شد زیرا در بخش شرقی منطقه ۱۵ اتفاقات بزرگی رخ داده است که با کامل شدن آن شاهد توسعه ظرفیت در این منطقه خواهیم بود و یقین دارم سرمایه گذاران به زودی در منطقه ۱۵ سرمایه گذاری‌های زیادی را انجام خواهند داد.

کد خبر 498983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.