منفعت پروژه‌های شهرداری در خوراسگان به تمام مردم شهر می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگرچه منافع اصلی اقدامات شهرداری در خوراسگان در اختیار شهروندان این منطقه قرار می‌گیرد اما بعضی پروژه‌ها استفاده عمومی دارد و مرتبط به همه مردم اصفهان است.

علیرضا نصر اصفهانی امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۵ شهر اصفهان نظیر مجموعه پل‌های شهید سلیمانی، خیابان مقداد، حمام‌های تاریخی نقاشی و خان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۵ چندین سال پیش به شهر اصفهان الحاق شد و اکنون اتفاقات بزرگی را در آن شاهد هستیم که موجب شده این منطقه رشد و توسعه سریعی داشته باشد.

وی افزود: پروژه‌هایی که امروز بازدید کردم حکایت از سرزندگی این منطقه دارد و یقین دارم اتفاقاتی که در منطقه ۱۵ رخ داده است را در هیچ کدام از مناطق با این وسعت شاهد نیستیم؛ اگرچه منافع اصلی این اقدامات در اختیار شهروندان منطقه خوراسگان قرار می‌گیرد اما بعضی پروژه‌های موجود در آن استفاده عمومی دارد و مرتبط به همه مردم اصفهان است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که اگر پروژه‌های منطقه ۱۵ به بهره‌برداری برسد می‌تواند منشأ تحولی بزرگ در شرق اصفهان باشد، تصریح کرد: در کنار پروژه‌های موجود در منطقه اقدامات فرهنگی، زیست محیطی و اجتماعی خوبی انجام شده است و ما در یکی از این پروژه‌ها شاهد استفاده از انرژی خورشیدی بودیم که این کار با آلاینده‌های زیست محیطی مبارزه می‌کند.

وی با اشاره به احداث سالن مطالعه در منطقه ۱۵، ادامه داد: امیدواریم پروژه‌های منطقه ۱۵ هرچه زودتر به نتیجه برسد تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند. در دوره پنجم ما در همه مناطق شاهد اتفاقات خوبی بودیم اما با توجه به شرایط منطقه ۱۵ این اقدامات چشمگیر بوده‌ است.

کد خبر 498978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.