۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
سالی بدون جام اما خوب

هافبک برزیلی منچستریونایتد اگرچه در فصلی که گذشت نتوانست جامی را به همراه تیمش کسب کند اما از عملکرد کلی شیاطین سرخ راضی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، فرد، بازیکن برزیلی تیم منچستر یونایتد که فصل نسبتاً خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت، سال بدون جام شیاطین سرخ را مقدمه‌ای برای شروع یک فصل بهتر با درخشش‌های بیشتر می‌داند.

فرد، در مصاحبه خود راجع به فصل گذشته منچستری‌ها گفت: در ابتدای فصل و حتی در بازی‌های پیش فصل خوب عمل نکردیم. با این وجود در طول زمان بهتر و بهتر شدیم و توانستیم ارزش‌های خود را ثابت کنیم. تیم ما توانست به رشد دائمی خود طی سالی که گذشت ادامه دهد.

بازیکن تیم ملی برزیل گفت: در مجموع می‌توانم با قاطعیت بگویم که سال خوبی داشتیم اگر چه در تلاش بودیم تا جام‌های متعددی را کسب کنیم، اما کسب نکردن جام تنها نکته حائز اهمیت نیست و منچستر نشان داد که در طول زمان رشد می‌کند تا بتواند تیم برتر و کامل‌تری بشود.

وی در رابطه با میزان حضورش در ترکیب اصلی تیم گفت: در کنار تیم فصل بسیار خوبی پشت سر گذاشتم. دقایق زیادی بازی کردم و از حضورم در باشگاه راضی هستم. همانطور که گفتم ما در این تیم همیشه به دنبال روزهای بهتر هستیم و قطعاً در کنار همه اعضای تیم تلاش می‌کنم تا بتوانیم افتخارات بیشتری کسب کنیم. دوست دارم چیزهای زیادی در اینجا برنده شوم و مطمئنم که روزهای خوب از راه می‌رسند.

کد خبر 498956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.