۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
اجرای طرح نوار سبز در بابل ‏

شهردار بابل از اجرای طرح نوار سبز در این شهر خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی در بازدید از طرح‌های شهری بابل اظهار کرد: طرح ایجاد نوار سبز در قالب لاین دوچرخه سواری و پیاده روی در بلوار شهید یاسینی و محدوده تالاب گل نیلوفر اجرا می‌شود.

وی از اجرای طرح نوار سبز در مسیر کمربندی شرقی دوم خبر داد و گفت: طراحی و کارهای اولیه اجرای پروژه نوار سبز دوچرخه‌سواری در مسیر بلوار شهید یاسینی و محدوده تالاب گل نیلوفر انجام شد.

شهردار بابل با اشاره به این که با ارائه مراحل پایانی کار توسط مشاور طرح، این پروژه اجرایی می‌شود، تصریح کرد: محدوده اجرای این طرح از مسیر بلوار شهید یاسینی و دور تا دور آب بندان گل نیلوفر خواهد بود.

وی یادآور شد: مسیر اول با محوریت آب بندان و دسترسی به کمربندی دوم شرقی و مسیر دوم برای دوچرخه‌سواری همچنین اجرای طرح هندسی تا پارک نوشیروانی در نظر گرفته شده است.

کیانی از عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان فیضیه ۱۴ در طول روز به دلیل تردد زیاد خودروها غیرممکن بود خبر داد و گفت: ترمیم و روکش آسفالت معابر طبق برنامه و زمانبندی مشخص شده توسط معاونت عمرانی شهرداری در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان فیضیه ۱۴ با هدف بهسازی زیر ساخت، سهولت در عبور و مرور و خدمت‌رسانی به شهروندان با جدیت انجام خواهد شد.

کد خبر 498882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.