ترکیب احتمالی تیم ملی برابر بحرین

تیم ملی ایران در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی، امشب و از ساعت ۲۱ به مصاف بحرین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل هنگ کنگ امشب (دوشنبه) در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید از ساعت ۲۱ به وقت تهران در منامه به مصاف بحرین برود. مطمئناً ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با هنگ کنگ تغییراتی خواهد داشت اما شاکله اصلی تیم را همان نفرات تشکیل خواهند داد.

بیرانوند، گلر ثابت تیم ملی

علیرضا بیرانوند گلر مطمئن تیم ملی در گذشته و حال حاضر است و با توجه به سابقه خوب وی در دیدارهای ملی وی همچنان مورد اعتماد کادر فنی است بنابراین او نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

شجاع و دیگران

شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و وحید امیری چهار مدافع تیم برابر تیم بحرین هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش شده و در بازی‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند البته مرتضی پور علی گنجی برای این دیدار آماده است و باید دید ترجیح کادر فنی به کدام بازیکن است.

کمربند میانی

هافبک‌های اسکوچیچ در دیدار با حریف، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی خواهند بود. بازگشت احسان به پست هافبک دفاعی از نکات جالب توجه این دیدار است از طرف دیگر ترابی با توجه به عملکرد خوب خود شانس زیادی برای فیکس شدن دارد.

مهاجمان

مهدی طارمی و سردار آزمون مهاجمان کشورمان در بازی با حریف هستند. بعید است شاهد تغییر خاصی در این خط باشیم بنا به تصمیم کادر فنی تیم ملی آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد و باید دید از بین مهره‌های مؤثری همچون مهدی قایدی، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد چه زمانی به مسابقه آمده و به جمع مهاجمان تیم اضافه خواهند شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر بحرین

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

کد خبر 498834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.