ایران _ بحرین/ انتقام سخت در منامه!

تیم ملی ایران در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی، امشب و از ساعت ۲۱ به مصاف بحرین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل هنگ کنگ امشب (دوشنبه) در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید از ساعت ۲۱ به وقت تهران در منامه به مصاف بحرین برود.

پاندمی کرونا؛ بلای جان تیم ملی

اگر شیوع پاندمی کرونا در جهان نبود، تیم ملی در تهران و با حضور تماشاگران به مصاف بحرین می‌رفت و شرایط مسابقه کاملاً متفاوت بود اما اکنون با رأی عجیب AFC بحرین که در بازی رفت میزبان بود در بازی برگشت هم میزبان تیم ملی است. تیم ملی در شرایطی به مصاف بحرین می‌رود که تا امروز موفق نشده این تیم را در منامه شکست دهد و امیدوار است این طلسم، در بازی فردا شب شکسته شود تا با روحیه بسیار بهتری برای دو بازی نهایی‌اش آماده شود.

ایران _ بحرین/ انتقام سخت در منامه!

تلاش برای صدرنشینی و صعود

در حال حاضر تیم بحرین با یک مسابقه بیشتر و ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه C است اما اگر تیم ملی بتواند بحرین را شکست بدهد گام بزرگی برای صدر نشینی و البته صعود از این مرحله سخت برداشته و ۱۲ امتیازی می‌شود و با دو برد دیگر مقابل کامبوج و عراق صعود خود را از این مرحله قطعی می‌کند هر چند شکست دادن بحرین کار راحتی نیست. در بازی رفت تیم بحرین با یک پنالتی مقابل ایران به پیروزی رسید و بعد از آن ملی پوشان هرچه زدند به در بسته خورد تا یک بر صفر بازنده شویم. اگر چه شاگردان اسکوچیچ با پیروزی مقابل بحرین، ۱۲ امتیازی خواهند شد اما این پیروزی به معنای صدرنشینی تیم ملی نخواهد بود چرا که قبل از این بازی عراق با کمبوج بازی دارد و خیلی بعید است که عراق جلوی کامبوج امتیاز از دست دهد و احتمالاً در پایان بازی‌های فردا شب، عراق به صدر گروه بر خواهد گشت و ایران در صورت پیروزی تیم دوم گروه C خواهد بود.

ترکیب تیم؛ دستخوش تغییرات

مطمئناً ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با هنگ کنگ تغییراتی خواهد داشت اما شاکله اصلی تیم را همان نفرات تشکیل خواهند داد ضمن این که باید در خط دفاعی هوشیار بازی کنیم و شش دانگ مراقب بازیکنان بحرین به ویژه در محوطه هجدهم قدم باشیم تا به راحتی پنالتی را به حریف تقدیم نکنیم.

با توجه به اشتباه شجاع خلیل زاده در بازی با هنگ کنگ این احتمال وجود دارد وی نیمکت نشین شود و به جای او مرتضی پورعلی‌گنجی به میدان بیاید. از طرف دیگر مهدی قایدی نیز می‌تواند برگ برنده اسکوچیچ در میدان باشد و کارشناسان فوتبال صحبت‌های زیادی در خصوص حضور او در بازی به میان آورده‌اند.

ایران _ بحرین/ انتقام سخت در منامه!

بحرین؛ حریفی که دست و پا بسته نیست!

شرایط جدول و معادلات صعود از مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، باعث شده بازی ایران و بحرین موقعیتی شبیه به بازی‌های حذفی پیدا کند و هر دو تیم نیاز جدی به پیروزی داشته باشند. بحرین بر خلاف ایران در خرداد ماه و پیش از شروع دوباره بازی‌های مقدماتی جام جهانی، دو بازی تدارکاتی مقابل اوکراین و مالزی برگزار کرد و حالا با شکست کامبوج خود را آماده بازی با تیم ملی ایران می‌کند.

بحرین اگرچه مقابل کامبوج و مالزی سعی در اجرای فوتبال هجومی داشت اما هدف اصلی کادر فنی این تیم از بازی اوکراین کسب تجربه متناسب با پیش بینی شان از بازی ایران بود و آنها به نوعی خود را برای دیدار با کشورمان آماده کرده‌اند.

اقدام عجیب AFC؛ قاضی دیدار کیست؟!

در اقدامی عجیب از سوی AFC و تا صبح دیدار دو تیم ایران و بحرین، کوبل داوری این بازی معرفی نشده است. این در حالی است که در تورنمنت‌های مهم جهان و حتی در دیدارهای رسمی داوران مسابقات ۲۴ ساعت قبل از بازی اعلام می‌شدند. هنوز دلیل این انفعال کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نیست و باید دید به چه دلیل AFC به حواشی این دیدار بیشتر دامن می‌زند!

کد خبر 498832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.