فقدان کاندیداهای اصلی اصلاح طلبان در مناظرات احساس می‌شد

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: فقدان کاندیداهای اصلی اصلاح طلبان در دور اول مناظرات احساس می‌شد و بعید به نظر می‌رسد مناظره اخیر شور و شوق چندانی در جامعه ایجاد کرده باشد.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد حمایت جبهه اصلاحات ایران از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: هنوز هیچ تصمیم جدیدی مبنی بر حمایت جبهه اصلاحات ایران از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گرفته نشده و تنها برخی احزاب عضو این نهاد مانند ندای ایرانیان، کارگزاران و سازندگی و اعتماد ملی به صورت مستقل در حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فعال شده‌اند.

وی افزود: اگر در هفته آخر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری جامعه نسبت به هر یک از کاندیداهای معتدل و اصلاح طلب اقبال نشان دهد، ممکن است تصمیم جدیدی از سوی جبهه اصلاحات ایران اتخاذ شود.

این عضو جبهه اصلاحات ایران ادامه داد: سطح اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری بالا نبود که این موضوع ناشی از رد صلاحیت گسترده کاندیداهای اصلی اصلاح طلبان است زیرا با حضور این اشخاص شاهد مناظره‌های تخصصی‌تر و جدی تری می‌بودیم.

شریف خاطرنشان کرد: فقدان کاندیداهای اصلی اصلاح طلبان در دور اول مناظرات احساس می‌شد و بعید به نظر می‌رسد مناظره اخیر شور و شوق چندانی در جامعه ایجاد کرده باشد.

کد خبر 498687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.