صدرالحسینی: حذف نتانیاهو اولین طلیعه پیروزی مقاومت است

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: حذف نتانیاهو اولین طلیعه پیروزی مقاومت بوده و نابودی رژیم صهیونیستی به طور قطع شروع شده است.

سیدرضا صدر الحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد حذف بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قدرت اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای محور مقاومت در جنگ ۱۲ روز در غزه حذف نتانیاهو از قدرت بود.

وی افزود: نتانیاهو علیرغم اینکه طی چند سال گذشته با راه اندازی شوهای تبلیغاتی در رسانه‌ها سعی داشت حضورش در قدرت را تثبیت کند، اما نهایتاً با پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ غزه سازوکار حذف خود را فراهم کرد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: نتانیاهو باید خود را بلافاصله به دادگاه معرفی کند؛ زیرا به دلیل مفاسدی که در کارنامه خود و خانواده‌اش دارد باید در دادگاه محاکمه شود.

صدرالحسینی تصریح کرد: پیروزی محور مقاومت در جنگ ۱۲ روزه باعث شد طرح نافرجام معامله قرن برای سالیان طولانی به تعویق افتاده و درخواست مهاجرت سه میلیون نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای خروج از فلسطین اشغالی از جمله دستاوردهای پیروزی محور مقاومت بود.

وی خاطرنشان کرد: این اولین طلیعه پیروزی مقاومت بوده و نابودی رژیم صهیونیستی به طور قطع شروع شده است. حرکت‌هایی که در همین چند سال گذشته برای جابه‌جایی صهیونیست‌ها به نقاط دیگر دنیا مطرح شده بود، سریع‌تر در حال انجام است.

کد خبر 498685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.