توزیع ۲۰۰ هزار تُن انواع برنج وارداتی و شکر

مدیر کل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در راستای اجرای مصوبه کارگروه تنظیم بازار و به منظور حفظ آرامش بازار کالاهای اساسی از ابتدای خرداد ماه سال جاری توزیع مقدار ۱۰۰ هزار تُن برنج وارداتی و ۱۰۰ هزار تُن شکر در کشور آغاز شده است.

به گزارش ایمنا و بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، حجت براتعلی با بیان اینکه ۲۴۰ هزار تن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان توزیع شده است، اظهار کرد: تاکنون وقفه‌ای در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم صورت نگرفته و از ابتدای خرداد ماه نیز توزیع ۲۰۰ هزار تُن برنج وارداتی و شکر در کشور آغاز شده است.

وی اظهار کرد: توزیع ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تأمین و در اختیار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور قرار گرفت از طریق شبکه‌های منتخب از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعاونی مصرف شهری، روستایی و عشایری، اصناف منتخب و مراکز مستقیم عرضه کالا عملیاتی شده است.

براتعلی افزود: همچنین توزیع ۱۰۰ هزار تن شکر که برای مصارف خانوار و صنف، صنعت در دستور کار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار گرفته بود در حال انجام است.

وی مقدار توزیع شکر برای مصارف خانوار و صنف و صنعت را به ترتیب ۳۰ هزار تُن برای مصارف خانوار و ۷۰ هزار تُن برای مصارف صنف و صنعت اعلام کرد.

مدیر کل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: هیچگونه محدودیتی برای افزایش تخصیص این دو کالا در استان‌ها وجود ندارد و در صورت لزوم و تا رفع نیاز کامل هر استان تأمین و توزیع این کالاها ادامه دارد.
کد خبر 498552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.