تبدیل وضعیت کارگران شهرداری خرم آباد

شهردار خرم آباد گفت: کارگران شهرداری که در رده کارمندی قرار دارند تبدیل وضعیت می شوند.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برحسب دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به استانداری، تمام کارگران شهرداری که در رده کارمندی فعال هستند می‌توانند تبدیل وضعیت شوند البته این طرح، مخصوص کارگرانی است که رده کارمندی قرار دارند و کارگران خدمات شهری نمی‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سوابق تحصیلی و معادل جذب تمام نیروها به سامانه امور شهری ارسال شده و مدارک تمامی نیروهای شرکتی برای بارگذاری در این سامانه آماده است، افزود: با این اتفاق جذب نیرو در شهرداری مسدود و چارت سازمانی تکمیل خواهد شد.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه طبق ماده ۵ خدمات کشوری در سال‌های گذشته هیچ کارگری نمی‌توانست در پست‌های شهرداری منصوب شود، خاطرنشان کرد: تعدادی از مدیران که با حکم کارگری در رأس امورات اداری و مدیریتی هستند و همچنین نیروهای شرکتی در پیمان شهرداری را به همراه سوابق تحصیلی برای بارگذاری در سامانه امور شهری ارسال شده است.

وی گفت: هر چند با اجرای این طرح امکان دارد درصدی از مبالغ و دریافتی‌های نیروها کاهش پیدا کند، اما کارگران پر تلاش شهرداری از امنیت شغلی پایدار برخوردار خواهند شد.

کد خبر 498532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.